• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

23 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Небезпечні трюки! Буфонада! Ностальгія! Всі ці традиційні рекламні кліше агенція Goodby Silverstein & Partners вирішила спародіювати в новій і досить самоіронічній кампанії для страхової групи Liberty Mutual. Серію відео під назвою Something to Help You Remember створив режисер Стів Ейсон з MJZ.

Серед пародійних сценаріїв є, зокрема, абсурдна феєрія вибухів, яка у доволі комічний спосіб супроводжує типову родину з передмістя.

«Великі вибухи та людей, що проламуються крізь перепони, важко не запам’ятати, – пояснює Кем Міллер креативний директор GS&P New York. – Ми вирішили, що глядачам ситуація запам’ятається ще більше, якщо ми візьмемо весь цей екшен та запхаємо його у розслаблену домашню атмосферу, де родина спокійно обговорює страхування».

В наступному відео Liberty Mutual намагається розсмішити глядачів.

https://vimeo.com/481819636

«Натхненням для цього стали рекламні кліше у великобюджетних роликах з тих, що показують під час Супербоулу. Сіль жарту в них може зводитися до того, що персонажу прилітає якийсь предмет в обличчя, але це не робить їх менш смішними. Складно втримати сміх, якщо фізична комедія реалізована добре, – розповідає Міллер. – Під час роботи над цим роликом найскладнішим для нас рішенням стало те, якого виду та розміру має бути риба, щоб нею смішно було кидати в людей. Здається, ми зупинилися на «великому лососі».

А наприкінці бренд викручує ностальгію на максимум. Тут є невеселе домашнє відео, де найкращий різдвяний подарунок – це страховка. (І більше цим дітям нічого не треба!)

А в коротших роликах можна побачити такі старовинні речі епохи Білла Клінтона як відеокасети чи звуки модему.

«Є щось неприховано сентиментальне в тому, щоб показати відкривання подарунків різдвяним ранком, – зазначає Міллер. – А оскільки ми дійсно хотіли створити вінтажну атмосферу, це відео було знято на стареньку камеру, випущену наприкінці 80-х чи на початку 90-х років».

Але навіщо ці рекламні кліше?! Навіщо глумитися над рекламою?

«Рекламних кліше існує дуже багато, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це свідомо, – стверджує Міллер. – Нам сподобалась ідея відвертості. Сподобалась можливість абсолютно чесно сказати глядачам про наші наміри та чому ми вдаємося до таких методів. Нам треба було, щоб вони запам’ятали про налаштування страховки, які пропонує Liberty Mutual, а історія доводить, що низький гумор є дуже ефективним. Будучи рекламістами, які й самі регулярно використовують ці кліше, сміємося ми, по суті, над собою. І, гадаю, люди здатні це оцінити.»

Джерело

Теги: відеогуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.