«Київстар» спільно з агенцією SHOTS презентує короткометражний фільм «Молодість»

Незвичайна подорож головного героя нового рекламного ролика «Київстар» про 4G отримала продовження — повноцінну короткометражну стрічку «Молодість».

Короткий метр розповідає історію героя поважного віку, який вирушає до Києва для здійснення своєї мрії — участі у танцювальному конкурсі. Але це подорож, в першу чергу, в пошуках самого себе, аби повернутися до своєї більш щасливої версії. 

Творці стрічки разом з «Київстар» демонструють, що мобільний інтернет це не лише «лайки» в соцмережах або сотні переглянутих відео, а насамперед можливість для самореалізації кожної людини. Незалежно від того, де вони живуть, скільки їм років або наскільки сміливі їх мрії.

«Створення повноцінних художніх творів стало невід’ємною складовою маркетингових комунікацій “Київстар”. Ми створюємо не просто рекламу, а історії, у які закохуємо глядачів. Це може бути музичний кліп, як у випадку с Сергієм Бабкіним, або серіал для Tik-Tok, який зібрав сотні тисяч переглядів та чудові відгуки молоді. І ми сподіваємося, що історія в новій короткометражці залишить свій слід в серцях глядачів», — каже Юрій Чорненький, керівник департаменту маркетингових комунікацій «Київстар».

Створення стрічки «Молодість» для «Київстар» відбувалося за участі креативної агенції SHOTS та Family Production. Режисером став литовський кінематографіст Ігнас Йонінас, а головного героя грає Ігор Цішкевич. Саундтреком фільму та рекламного ролика стала пісня «Київські Вулиці» від Postman.

«Справжня вдача, коли вдається зробити з реклами мистецтво, щоб не треба було вмовляти і нав’язувати людям те, що ти робиш. Здається, цей проєкт — саме той випадок. Звісно, над ним працювало дуже багато талановитих людей, ми в SHOTS щасливі, що змогли стати іскрою, з якої ця ватра розгорілася», — додає Ганна Ємельянова, артдиректорка SHOTS.


А ми пропонуємо вам переглянути шість кампаній, відібраних організаторами Cannes Lions, які демонструють, як креативність та винахідливість у маркетингу телекомунікаційних компаній дозволили їм розбудувати свій бренд та примножити цільову аудиторію.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рекрутингова агенція відтворює високе мистецтво живопису

«Рекрутингова агенція» звучить не надто захопливо, але ось на яке мистецтво перетворили її бриф креативники Zambezi та режисер Джонні Грін.

Сам собі утилізатор: австралійський дизайнер пропонує робити татуювання з пластику

Дизайнер і створив машинку, яка робить татуювання з пластику, і запропонував уявити майбутнє, де люди мусять переробляти пластик всередині власних тіл.

10 кейсів українських цифрових продуктів: у червні відбудеться онлайн-конференція CASES: Product Design

Цифровізація стає всюдисущою і захоплює нові й нові індустрії: перевезення, медицину, продажі, довіз товарів, освіту, замовлення їжі та навіть саму ...

Гламур та реальність: Dove показує зворотний процес створення селфі

Кожна дія прокручується у зворотному порядку, крок за кроком скасовуючи все, що було зроблено з цим фото, аж доки ми не бачимо справжнє обличчя.

Ілюстратор Сергій Майдуков проведе відкриту онлайн лекцію

23 квітня у межах воркшопу з ілюстрації Сергія Майдукова видавництво IST Publishing організує дві відкриті онлайн розмови з українськими ілюстраторами. ...

Earth Optimism 2021 відзначає прості технологічні інновації для захисту природи

Навіть прості та маленькі інновації здатні принести чималі результати. Ось п’ять таких робіт, які обговорювалися в рамках Earth Optimism 2021.