«Київстар» та SHOTS представили нову кампанію про 4G-покриття

«Київстар» за короткий строк побудував найбільшу мережу 4G в Україні. Розпочинаючи роботу над новою кампанією, у SHOTS розуміли, що вона могла б стати історією про щось значно більше, ніж звичайна відстань від міста до міста. Наприклад, про відстань від людини до епіцентру подій. Або про шлях від себе сьогоднішнього до людини, якою ти завжди мріяв стати.

На головну роль зумисно обрали героя, незвичного для рекламного формату. Адже цільова аудиторія «Київстар» — це абсолютно кожна людина з мобільним телефоном у кишені.

«4G — це вже невід’ємна частина кожного з нас. Де ви б не були, зі смартфоном і 4G-інтернетом ви зможете відповісти на запитання, що вас цікавлять, знайти дорогу, дізнатись, навчитись нового та, можливо, підштовхнути себе до першого кроку у здійсненні вашої давньої мрії. Тож відкривайте себе разом з Київстар 4G — вашим супутником життя», — каже Юрій Чорненький, керівник департаменту маркетингових комунікацій «Київстар».

Ця історія передусім не про «інтернет лайків», а про інтернет можливостей. Де кожен може бути тим, ким себе відчуває. Із цієї самої причини прероли були створені у форматі реальних сторіз, щоб історія могла органічно знайти своє розв’язання.

Увесь знімальний процес тривав три дні й відбувався за участі Family Production і режисера Ігнаса Йонінаса. Саме його повнометражний фільм «Невидимий» і став вирішальним аргументом при виборі режисера. Залучення кінорежисерів для фільмування вже давно нікого не дивує на ринку реклами світового рівня. Тож в агенції сподіваються, що тепер такий тренд з’явиться і в Україні.

«Ми дуже вдячні команді Київстар і продакшену за те, що ця робота вийшла саме такою. Нам здається, що в цьому проєкті ми максимально наблизилися до реклами, якою ми б хотіли її бачити – ненав’язливою, цікавою, чесною та пронизливою», — додає Анна Ємельянова, арт-директорка SHOTS.

Тим приємнішою є новина, що ця історія матиме продовження. Окрім роликів для ТБ, невдовзі планується вихід короткого метру. Таким чином, глядачі матимуть змогу спостерігати далі за головним героєм і його танцювальним шляхом.

«Цією кампанією ми відкриваємо новий для агенції напрям створення брендового контенту. Саме зараз ми працюємо над фільмом “Молодість” і, насправді, уже не можемо дочекатися, коли зможемо показати вам цю роботу. Ми дуже сподіваємося, що всім буде цікаво», — каже Станіслав Качановський, креативний директор SHOTS.


Переглянути першу рекламну кампанію для «Київстар» від SHOTS можна за цим посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.