У зв’язку з карантином, креативна платформа CASES ввела знижки 50% на будь-який контент в медіатеці — лекції та записи конференцій з маркетингу, менеджменту, PR та дизайну. У медіатеці доступні як окремі лекції, так і записи конференцій.

Зокрема, в медіатеці платформи CASES є інсайти і практики від експертів 1+1 media, BBDO, DeviantArt, GlobalLogic, Gres Todorchuk PR, MacPaw, POPEL Agency, Prom, SoftServe, Takflix, Vintage, WIX.

Безкоштовного і корисного контенту в медіатеці також багато: https://cases.media/videos

Якщо ви хочете читати онлайн-лекції на теми креативу, напишіть на [email protected]

Також у нагоді стануть рекомендації наших італійських колег, адже поради з епіцентру подій — насправді найцінніші.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.