Креативний директор Leavingstone з Грузії на Best Marketing Practices

Giorgi Avaliani, в арсеналі якого понад 90 міжнародних нагород, виступить на конференції Best Marketing Practices з темою «News is History».

«У зв’язку з тим, що люди довіряють рекламі все менше і менше, я взявся проаналізувати відносини між новинами, рекламою і історією. Одне поняття трансформується в інше. Я наведу кілька реальних прикладів з… ну… історії. Я припускаю, що якщо ваша майстерність дозволить переконати бренд соку взяти в рекламу співаючого бабуїна, то з наполегливістю та практикою ви зможете стати досить кваліфікованим, аби написати історію для цілої нації» – прокоментував свій виступ Giorgi.

Творче керівництво Giorgi принесло агентству Leavingstone, в якому він займає позицію креативного директора, нагороди найвищих рангів. Серед них: Cannes Lions, Eurobest, Awwwards.com, Young Creatives competition, ADCE, CSS Design Awards, Golden Drum, КМФР, Epica, One Page Love, Ad Black Sea, Golden Hammer, Digital Impact Awards, Marketing Brilliance Awards, Digital Impact Awards, London International Award і багато інших.

Приєднавшись до агентства Leavingstone у якості копірайтера, його різнобічні таланти посприяли феноменальній трансформації невеликого тбіліського агентства в одну з найбільших місцевих креативних компаній з більш ніж 90 міжнародними нагородами.

Giorgi також викладає в Інституті суспільних зв’язків Грузії, розповідаючи студентам про створення нових емоційних digital-рішень.

У вас є шанс не тільки послухати виступи найбільш визнаних креаторів нашого часу, але і перейняти їх досвід, дізнатися їх лайфхаки і задати питання в неформальній обстановці.

Якщо ви не встигли оформити акредитацію, це можна буде зробити в день фестивалю, з 9:00 на стійці реєстрації при вході до павільйону №3.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.