Креативний директор Leavingstone з Грузії на Best Marketing Practices

Giorgi Avaliani, в арсеналі якого понад 90 міжнародних нагород, виступить на конференції Best Marketing Practices з темою «News is History».

«У зв’язку з тим, що люди довіряють рекламі все менше і менше, я взявся проаналізувати відносини між новинами, рекламою і історією. Одне поняття трансформується в інше. Я наведу кілька реальних прикладів з… ну… історії. Я припускаю, що якщо ваша майстерність дозволить переконати бренд соку взяти в рекламу співаючого бабуїна, то з наполегливістю та практикою ви зможете стати досить кваліфікованим, аби написати історію для цілої нації» – прокоментував свій виступ Giorgi.

Творче керівництво Giorgi принесло агентству Leavingstone, в якому він займає позицію креативного директора, нагороди найвищих рангів. Серед них: Cannes Lions, Eurobest, Awwwards.com, Young Creatives competition, ADCE, CSS Design Awards, Golden Drum, КМФР, Epica, One Page Love, Ad Black Sea, Golden Hammer, Digital Impact Awards, Marketing Brilliance Awards, Digital Impact Awards, London International Award і багато інших.

Приєднавшись до агентства Leavingstone у якості копірайтера, його різнобічні таланти посприяли феноменальній трансформації невеликого тбіліського агентства в одну з найбільших місцевих креативних компаній з більш ніж 90 міжнародними нагородами.

Giorgi також викладає в Інституті суспільних зв’язків Грузії, розповідаючи студентам про створення нових емоційних digital-рішень.

У вас є шанс не тільки послухати виступи найбільш визнаних креаторів нашого часу, але і перейняти їх досвід, дізнатися їх лайфхаки і задати питання в неформальній обстановці.

Якщо ви не встигли оформити акредитацію, це можна буде зробити в день фестивалю, з 9:00 на стійці реєстрації при вході до павільйону №3.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...