Одна з перших кав’ярень третьої хвилі в Україні, «Кавовий дім London», змінила комунікацію та опублікувала ролики з бренд-героєм, яким стала королева Лондона.
Цього літа київська кав’ярня «Кавовий дім London» відмітила 7 років, тому вирішила зробити апгрейд комунікації в соцмережах та показати, що «Кавовий дім London» не тільки про традиції та ритуали, а й про сміливі ідеї та бунтарство. А ще, це єдина кав’ярня, яка має бренд-героя — королеву Лондона, про яку зняли атмосферні та дотепні ролики. Королеву зіграла модель Любов з Агенції дорослих моделей «Життєлюб».
«В динамічних змінах світу є речі, що не змінюються. Це про якість нашої кави, ритуали і традиції кав’ярні. Кавовий дім London, як монархія Британії, — непохитний. Лондон був, є і буде. Це стосується як столиці Об’єднаного Королівства — так і нашої кав’ярні.
Ми ніколи не знизимо якість кави та обслуговування — це наша англійська стабільність, гарантом якої є королева Лондона. Ми радо приймаємо нові проривні ідеї — це наш сучасний підхід старих до традицій».
Ролики можна подивитися на сторінці «Кавовий дім London» в Facebook та Instagram.
Читайте також:
У своєму щорічному звіті платформа HootSuite називає ключові тренди наступного року для соціальних медіа і шукає нові рішення старих проблем, спираючись на інсайти найблискучіших умів рекламної індустрії та результати наймасштабнішого свого опитування.