Платформа HootSuite називає ключові тренди в соціальних медіа на 2021 рік

Сказати, не покрививши душею, що хтось із нас був готовий до 2020 року, не можна. Але де темрява, там і світло. Стійкість, новаторство та креативність лишаються завжди, а з ними і шлях до нового зростання. Тому в своєму щорічному звіті платформа HootSuite називає ключові тренди наступного року для соціальних медіа і шукає нові рішення старих проблем, спираючись на інсайти найблискучіших умів рекламної індустрії та результати наймасштабнішого свого опитування.

Звіт HootSuite базується на опитуванні 11189 маркетологів, доповненому цільовими інтерв’ю з провідними фахівцями індустрії та звітами й даними Deloitte, Edelman, eMarketer, Forrester, GlobalWebIndex, The CMO Survey та інших.

Найефективніші соціальні платформи 2021 року

Більше половини компаній (60%) планують наступного року збільшити свій бюджет на Instagram. І майже половина планує зробити те саме з бюджетом на Facebook, YouTube та LinkedIn. Цікаво те, що попри весь шум, здійнятий навколо TikTok, це аж ніяк не примножило його важливість в планах інвестиційної діяльності.

Instagram – найпривабливіше застосування маркетингового бюджету

Маркетологи розсудливо йдуть слідом за користувачами. А Instagram за кількістю нових користувачів у період з липня по вересень 2020 року випередив навіть Facebook. Якщо за останній квартал охоплення рекламної аудиторії в Instagram зросло на 7,1%, то для Facebook ця цифра становить втричі менше – лише 2,2%.

Оскільки загальний бюджет на маркетинг в 2021 році є дещо меншим, не дивно, що маркетологи зосереджують основну увагу на давніх улюбленцях публіки, замість того щоб експериментувати з новими тактиками та платформами.

Платформа HootSuite називає ключові тренди в соціальних медіа на 2021 рік
Чи плануєте ви збільшити інвестиції у такі медіаканали в 2021 році?

Маркетологи зосереджують увагу на перевірених часом платформах

Аналіз HootSuite також показав, що маркетологи, які не роблять інвестицій в платну рекламу, вважають Twitter та Pinterest найефективнішими медіаканалами.

За цей сповнений гострих соціальних проблем рік Twitter пережив справжній злет. Він залишається в топ-20 найвідвідуваніших сайтів світу, але часто лишається недооціненим маркетологами порівняно з іншими каналами.

Pinterest, щоб розпалити інтерес користувачів, додав вкладку Today, а разом з нею і нові інструменти маркетингу. І хоча в маркетингу на Pinterest наразі переважає сфера роздрібної торгівлі, останнім часом ми могли там все частіше бачити бренди з галузі освіти та послуг.

Платформа HootSuite називає ключові тренди в соціальних медіа на 2021 рік
Які соціальні платформи ви вважаєте найважливішими для досягнення своїх бізнес-цілей?

Загалом, говорячи про соцмережі, HootSuite називає такі ключові тренди 2021 року:

1. Швидка окупність інвестицій: соціальні медіа заповнюють прогалини між масштабнішими кампаніями

У той час як підприємства намагаються компенсувати втрачені через пандемію продажі, маркетологи звертаються до соціальних медіа. По-перше, для реалізації націлених тактик performance-маркетингу, розрахованих на окупність в близькій перспективі. А по-друге, для розбудови цікавих та інноваційних діджитал-кампаній, які принесуть бренду лояльність користувачів в довгій перспективі.

2. Мовчання – золото: бренди мають знайти своє місце в дискурсі

Завдяки різкому злету використання соціальних медіа перед брендами цього року постало чимало нових можливостей. От тільки багато з них так і лишилися впущеними, через те що бренди поспішили вклинитися в розмову. Розумнішим підходом для брендів є спершу почекати, спостерігаючи, а потім вже знайти креативні та оригінальні способи вписатися в розмову, пробивши стіну байдужості.

3. Покоління, обділене увагою маркетологів, процвітає в соцмережах

Стереотипи, ейджизм та усталена звичка гонитви за новизною замість ефективності призвели до того, що маркетологи недооцінюють та ігнорують дедалі краще обізнане в цифрових технологіях покоління бебі-бумерів. Тому ті маркетологи, які розумно підійдуть до класифікації та репрезентації своєї аудиторії і не оминатимуть увагою бебі-бумерів у своїй діджитал-стратегії, зможуть швидко випередити своїх обтяжених стереотипами колег.

4. Прив’язка взаємодії в соцмережах до особистості споживача

Роками маркетологи ставили собі за мету пов’язати взаємодію в соцмережах з особистістю споживача, але ця мета так і лишалася малодосяжною. Проте зараз, коли соціальні медіа набирають оберти, а керівництво компаній починає вбачати в них головний інструмент підтримання зв’язку з користувачами, настав час вжити заходів (будь-якого масштабу) для того, щоб подолати цей розрив між взаємодією з брендом та особистістю споживача.

5. Ризики та потенціал соціальної місії: сміливість бренду починається з його керівництва, а не з соцмереж

У цей неспокійний для суспільства рік маркетологи зіткнулися з необхідністю публічно висловлювати позицію своїх компаній щодо соціальних проблем, на які ті ніколи не звертали уваги. Тож замість того, щоб використовувати соцмережі для роздачі пустих обіцянок, впливові директори з маркетингу скористаються своїм знанням настроїв, які пануватимуть в 2021 році в соціальних медіа, щоб адаптуватися до нових переконань та нових підходів до комерції. Вони знайдуть такий шлях розвитку, який врівноважить необхідність розбудовувати бізнес з необхідністю будувати кращий світ.

Джерело

Втім, не лише HootSuite називає ключові тренди в соціальних медіа. З версією агенції We Are Social можна ознайомитися тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Сторітелінг і технології, популярність стрімінгових платформ і враження від конкурсу Pitch UA 3

Айра Наполіелло (Ira Napoliello), сторітелер і менеджер креативного та бізнесового секторів аудіовізуальної індустрії. Має з два десятки років досвіду створення, ...

Creative Digest CIAU. Випуск #033

Серія вебінарів про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. Інтернет-платформа експонатів із Лувру. Підбірка-гід найкращими спектаклями Києва. А також ...

Google відзначив розблокування Суецького каналу веселими гіфками

Окрім того, що Google радує користувачів щоденним цікавими дудлами, час від часу він викладає в Пошук особливі приколи. Наприклад, на ...

Видання The Drum опублікувало власний World Creative Rankings

Сьогодні The Drum розпочав пубікацію результатів World Creative Rankings. Це щорічне дослідження брендів, агентств та персоналій, які відзначилися в минулому ...