Одна з перших кав’ярень третьої хвилі в Україні, «Кавовий дім London», змінила комунікацію та опублікувала ролики з бренд-героєм, яким стала королева Лондона.

Цього літа київська кав’ярня «Кавовий дім London» відмітила 7 років, тому вирішила зробити апгрейд комунікації в соцмережах та показати, що «Кавовий дім London» не тільки про традиції та ритуали, а й про сміливі ідеї та бунтарство. А ще, це єдина кав’ярня, яка має бренд-героя — королеву Лондона, про яку зняли атмосферні та дотепні ролики. Королеву зіграла модель Любов з Агенції дорослих моделей «Життєлюб». 

Королева Лондона. «Кавовий дім London»

«В динамічних змінах світу є речі, що не змінюються. Це про якість нашої кави, ритуали і традиції кав’ярні. Кавовий дім London, як монархія Британії, — непохитний. Лондон був, є і буде. Це стосується як столиці Об’єднаного Королівства — так і нашої кав’ярні.

Ми ніколи не знизимо якість кави та обслуговування — це наша англійська стабільність, гарантом якої є королева Лондона. Ми радо приймаємо нові проривні ідеї — це наш сучасний підхід старих до традицій».

Королева Лондона. «Кавовий дім London»

Ролики можна подивитися на сторінці «Кавовий дім London» в Facebook та Instagram.


Читайте також:

У своєму щорічному звіті платформа HootSuite називає ключові тренди наступного року для соціальних медіа і шукає нові рішення старих проблем, спираючись на інсайти найблискучіших умів рекламної індустрії та результати наймасштабнішого свого опитування.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...