Кохання, про яке не говорять. Бренд minnim запустив незвичну рекламну кампанію до Дня святого Валентина

Є любов, про яку не прийнято говорити. Але від цього вона не стає менш сильною. Так, мова про щиру любов до речей. Саме про це каже бренд джинсового одягу minnim у своїй рекламній кампанії до Дня закоханих.

Твої AirPods, які додають потрібного настрою навіть під час звичайної прогулянки. Улюблена кав’ярня, де ти береш латте зранку (і неважливо, що то зайві калорії). Та сама річ, яка завжди рятує у ситуації «нічого надіти, а треба бути неперевершеною». Невже вони не заслуговують на освідчення в коханні?

«Ми вирішили показати любов до речей, які з нами кожен день, у різних ситуаціях, під різний настрій та події. Для нас — це джинси. Ми не раз переконувалися, що з джинсами minnim у наших клієнтів відбувається справжня і щира любов. Тож вирішили продемонструвати її в наших відео», — каже співзасновник бренду minnim Сергій Фомін.

У роликах бренд зачепив непросту тему — любовні трикутники, в які потрапляла кожна дівчина, котра живе сестрою, подругою чи мамою. Тільки уяви ситуацію. Ось зранку ти плануєш свій день в улюблених джинсах, але твоя сестра вже вдягнула їх і пішла з дому. Що відчуваєш? Справжні ревнощі.

Тож minnim вирішив розповісти історії, знайомі майже кожній дівчині. Напередодні Дня закоханих багато контенту про хлопців, дівчат та їхні love story. Бренд зазначає, що йому не хотілось казати чергові романтичні банальності. Ця кампанія про щиру любов, за яку теж хочеться боротись.

Джерело


Читайте також:

  • Українська дизайнерка Світлана Бевза створила ексклюзивну урбан-колекцію одягу та аксесуарів спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше. 
  • А Nike представив Nike Go FlyEase — модель кросівок, які можна взувати та знімати без допомоги рук.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.