Nike представляє Nike Go FlyEase — кросівки, що взуваються та знімаються без допомоги рук

Nike представляє Nike Go FlyEase — модель кросівок, які можна взувати та знімати без допомоги рук. Це можливо завдяки спеціальному шарніру, який піднімає основну частину кросівка і забезпечує плавне згинання та розгинання підошви.

Щоб взутись, потрібно просто засунути в кросівок ногу і наступити на п’ятку — взуття зафіксовано. Щоб роззутись, потрібно на виступ на підошві однієї ноги наступити іншою ногою.

Все це досягається завдяки переробленій формі внутрішньої частини взуття, а також гнучкій еластичній стрічці Go FlyEase, яка поєднує носок і задню частину кросівка. Така дизайн-інновація повністю переосмислює принцип конструювання взуття як основу для доступного та розширеного дизайну.

NIKE представляє NIKE GO FlyEase — кросівки, що  взуваються без допомоги рук

Верх кросівок створено з текстилю і технологічної сітки, а підошва має дві окремі амортизуючі подушки в передній та задній частинах. Модель взуття Nike Go FlyEase буде доступна у трьох кольорах — чорний, світлий з яскраво-зеленими і пастельними вставками, а також темний з фіолетовими і синіми вставками.

NIKE представляє NIKE GO FlyEase — кросівки, що  взуваються без допомоги рук

«Зазвичай я витрачаю багато часу, щоб нормально взутися, — каже італійська фехтувальниця, золота призерка паралімпійських ігор із фехтування на рапірах Беатріче Віо. — З Nike Go FlyEase мені просто потрібно засунути ноги в кросівки і застрибнути в них. Такі кросівки — це нова технологія, доступна не лише для спортсменів з інвалідністю, але й для кожного з нас».

Джерело


Читайте також: Adidas Originals перевидав свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представив спеціальну серію Clean Classics, що включає класичні моделі кросівок, створені з перероблених матеріалів. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...