• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

16 Жовтня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Такі вже реалії 2020 року: картонні фігури займають місця вболівальників на трибунах стадіонів, в той час як спортивні команди намагаються дотримуватися соціального дистанціювання. І пивний бренд Bud Light вирішив обіграти цю ситуацію у своєму новому відео.

Головний герой рекламного ролика від пивного бренда Bud Light є просто-таки втіленням духу нашого часу. Навіть якщо рухається він дещо… картонно.

Це кумедне відео було створене агенцією Wieden + Kennedy New York та режисером Девідом Шейном (David Shane) з продакшн-компанії O Positive. У ньому картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.

Починаються його пригоди з того, що він тікає зі стадіону, злякавшись живої людини (тобто одного з працівників). Його наліплює на лобове скло автобуса, по ньому пробігаються десятки ніг перехожих, і він ледве не відлітає в паперовий рай, коли опиняється в кузові сміттєвоза. Але, на щастя, картонний вболівальник дуже своєчасно випадає з машини перед будинком, де (о диво!) живе хлопець, який є його реальним прототипом. Нарешті вони можуть подивитися матч за пляшкою пива (реальною та картонною, відповідно).

Чувак є просто фотографією в людський зріст з одного боку і шматком білого картону – з іншого. Він тупцяє містом, рухаючи самими лише ногами. Але в цьому-то й суть!

Так, його зішкрібає двірником з лобового скла, а потім він опиняється серед сміття, але, зрештою, вболівальникам «Нью-Йорк Джаєнтс» не звикати до страждань та розчарувань.

Гумор та сюрреалізм

Такий підхід до рекламного відео спрацьовує саме тому, що картонний вболівальник є не надто реалістичним. Якби ця картонна фігура була більш схожою на людину з плоті та крові, гумор ситуації був би великою мірою втрачений (а картонні ноги не шкрябали б так зворушливо по асфальту).

Що ж до того, що він наприкінці таки знайшов свого двійника, то це цілком можна вважати щасливим завершенням цієї історії.

Джерело

Це відео дещо нагадує один з попередніх рекламних роликів Bud Light, який було визнано найкумеднішою рекламою пива за останнє десятиліття.

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

РЕКОМЕНДОВАНО

Вміст недоступний

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.