Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Щоденно 76% українців користуються месенджерами, 79% — перевіряють соцмережі. А за даними Установчого дослідження Kantar CMeter Україна у 2019 році, 67% користувачів інтернету України вважають своїм основним пристроєм для виходу в мережу саме смартфон.

У червні 2020 року найпопулярнішим застосунком серед соцмереж залишається YouTube з охопленням 96,1% мобільних інтернет-користувачів.

Протягом останніх п’яти років Facebook та Instagram суттєво збільшили свої аудиторії в Україні. Facebook здійснив ривок з 29,9% у 2016 році до 88,5% у 2020 році. Instagram за п’ять років виріс з 34,7% до 74,3%. За словами Ірини Воронкерівниці проєкту Kantar CMeter, заборона російських веб-порталів та соцмереж стала каталізатором для подібного росту Facebook та Instagram. 

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Нині в Україні відбувається динамічний ріст ще однієї соцмережі — TikTok, якій вдалося з початку 2020 року наростити аудиторію з 460 тис до 1,23 млн мобільних користувачів. 

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Серед месенджерів Viber не втрачав свої позиції та залишався безапеляційним лідером протягом 5 років. Станом на червень 2020 р. охоплення Viber становить 97,6% користувачів.

У 2017 році Telegram почав набирати популярність в Україні. Він обігнав WhatsApp і зараз ділить аудиторію разом з FB-messenger. Охоплення Telegram у червні 2020 року досягло 5,6 млн користувачів. 

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000.

Дослідження Kantar CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

  • Site-centric — лічильники, інтегровані в сайти.
  • Frame-centric — лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
  • User-centric — панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Фото у тексті: Yura Fresh / Unsplash


Читайте також:

Facebook та Instagram в Україні продовжують активно зростати. Instagram випереджає Facebook за приростом у аудиторії до 40 років. Про це йдеться в дослідженні комунікаційної агенції plusone.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Nebo на культурній орбіті: новини про соцмережі, трохи про музику і діамант у лобі

Привіт, земляни! Поки ви відкопували машини зі снігу, знімали TikTok’и і шукали інвайти в ClubHouse, ми зібрали для вас добірку ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...