Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Щоденно 76% українців користуються месенджерами, 79% — перевіряють соцмережі. А за даними Установчого дослідження Kantar CMeter Україна у 2019 році, 67% користувачів інтернету України вважають своїм основним пристроєм для виходу в мережу саме смартфон.

У червні 2020 року найпопулярнішим застосунком серед соцмереж залишається YouTube з охопленням 96,1% мобільних інтернет-користувачів.

Протягом останніх п’яти років Facebook та Instagram суттєво збільшили свої аудиторії в Україні. Facebook здійснив ривок з 29,9% у 2016 році до 88,5% у 2020 році. Instagram за п’ять років виріс з 34,7% до 74,3%. За словами Ірини Воронкерівниці проєкту Kantar CMeter, заборона російських веб-порталів та соцмереж стала каталізатором для подібного росту Facebook та Instagram. 

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Нині в Україні відбувається динамічний ріст ще однієї соцмережі — TikTok, якій вдалося з початку 2020 року наростити аудиторію з 460 тис до 1,23 млн мобільних користувачів. 

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Серед месенджерів Viber не втрачав свої позиції та залишався безапеляційним лідером протягом 5 років. Станом на червень 2020 р. охоплення Viber становить 97,6% користувачів.

У 2017 році Telegram почав набирати популярність в Україні. Він обігнав WhatsApp і зараз ділить аудиторію разом з FB-messenger. Охоплення Telegram у червні 2020 року досягло 5,6 млн користувачів. 

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000.

Дослідження Kantar CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

  • Site-centric — лічильники, інтегровані в сайти.
  • Frame-centric — лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
  • User-centric — панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Фото у тексті: Yura Fresh / Unsplash


Читайте також:

Facebook та Instagram в Україні продовжують активно зростати. Instagram випереджає Facebook за приростом у аудиторії до 40 років. Про це йдеться в дослідженні комунікаційної агенції plusone.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

10 класичних хелловінських костюмів та як вони змінювалися з часом

Хелловінські костюми за останні сто років перетворилися зі скромних саморобних речей на дещо значно страшніше (чи сексуальніше).

Як змінювалися тренди хелловінських костюмів впродовж останніх 150-ти років

Американці почали вбиратися в маскарадні костюми на Хелловін наприкінці 19-го століття. Але з того часу тренди хелловінських костюмів дуже змінилися.

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...