Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Щоденно 76% українців користуються месенджерами, 79% — перевіряють соцмережі. А за даними Установчого дослідження Kantar CMeter Україна у 2019 році, 67% користувачів інтернету України вважають своїм основним пристроєм для виходу в мережу саме смартфон.

У червні 2020 року найпопулярнішим застосунком серед соцмереж залишається YouTube з охопленням 96,1% мобільних інтернет-користувачів.

Протягом останніх п’яти років Facebook та Instagram суттєво збільшили свої аудиторії в Україні. Facebook здійснив ривок з 29,9% у 2016 році до 88,5% у 2020 році. Instagram за п’ять років виріс з 34,7% до 74,3%. За словами Ірини Воронкерівниці проєкту Kantar CMeter, заборона російських веб-порталів та соцмереж стала каталізатором для подібного росту Facebook та Instagram. 

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Нині в Україні відбувається динамічний ріст ще однієї соцмережі — TikTok, якій вдалося з початку 2020 року наростити аудиторію з 460 тис до 1,23 млн мобільних користувачів. 

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Серед месенджерів Viber не втрачав свої позиції та залишався безапеляційним лідером протягом 5 років. Станом на червень 2020 р. охоплення Viber становить 97,6% користувачів.

У 2017 році Telegram почав набирати популярність в Україні. Він обігнав WhatsApp і зараз ділить аудиторію разом з FB-messenger. Охоплення Telegram у червні 2020 року досягло 5,6 млн користувачів. 

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000.

Дослідження Kantar CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

  • Site-centric — лічильники, інтегровані в сайти.
  • Frame-centric — лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
  • User-centric — панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Фото у тексті: Yura Fresh / Unsplash


Читайте також:

Facebook та Instagram в Україні продовжують активно зростати. Instagram випереджає Facebook за приростом у аудиторії до 40 років. Про це йдеться в дослідженні комунікаційної агенції plusone.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...

Cannes-Lions-x-Warc-Effectiveness-Code-Hero

Lions Live: 10 запитань авторові концепції шести сходинок креативної ефективності

Експерт-маркетолог Джеймс Гарман відповів на 10 найтиповіших запитань про концепцію шести сходинок креативної ефективності, співавтором якої він є.