Аудиторія Instagram в Україні зростає на 50% швидше, ніж у Facebook

Facebook та Instagram в Україні продовжують активно зростати. Instagram випереджає Facebook за приростом у аудиторії до 40 років. Про це йдеться в дослідженні комунікаційної агенції plusone.

За останні пів року українська аудиторія Facebook зросла на 1 млн – до 15 млн користувачів, а Instagram – на 1,5 млн (до 13 млн). А рекламними інструментами Facebook можна охопити вже 21 млн користувачів. За пів року цей показник збільшився на 1,5 млн. Також продовжує зростати популярність Facebook Messenger. В Україні вже близько 40% користувачів інтернету надають перевагу цьому сервісу.

У всіх областях та обласних центрах України Facebook залишається популярнішим за Instagram. Винятком є Харківська область, де Instagram має проникнення 36% проти 32% у Facebook, а також Одеська та Запорізька, де обидві соцмережі мають однакову популярність (39% та 32% відповідно).

Проте за темпами приросту проникнення Instagram випереджає Facebook у більшості областей та у половині обласних центрів України. Найвище проникнення в Київській (49%), Одеській (39%) та Харківській (36%) областях. Найменш популярною соцмережа є у Черкаській, Кіровоградській (по 25%) та Чернігівській областях (24%).

Обидві соцмережі продемонстрували зростання кількості користувачів майже у всіх вікових групах за останні півроку. У Instagram аудиторія стає дорослішою, ця соцмережа є №1 для користувачів у віці до 29 років. А Facebook надають перевагу користувачі 30+ років. Найбільше прихильників мережі Facebook серед 33-річних — 480 тисяч. Далі показники обох платформ знижуються, при цьому Facebook утримує перевагу.

Українські жінки більше користуються вказаними соцмережами, ніж чоловіки. За приростом користувачів жінки переважають майже в усіх вікових категоріях у Facebook та Instagram.

Разом з тим, абсолютна більшість заходить у Facebook з мобільних пристроїв. А кількість користувачів, які застосовують виключно мобільну версію Facebook, зросла більш ніж на 1 млн. Водночас, молодь у віці 18-24 років почала частіше використовувати десктоп для доступу у Facebook.

Фото в заголовку: Клаудіо Шварц, https://unsplash.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...

Cannes-Lions-x-Warc-Effectiveness-Code-Hero

Lions Live: 10 запитань авторові концепції шести сходинок креативної ефективності

Експерт-маркетолог Джеймс Гарман відповів на 10 найтиповіших запитань про концепцію шести сходинок креативної ефективності, співавтором якої він є.