Аудиторія Instagram в Україні зростає на 50% швидше, ніж у Facebook

Facebook та Instagram в Україні продовжують активно зростати. Instagram випереджає Facebook за приростом у аудиторії до 40 років. Про це йдеться в дослідженні комунікаційної агенції plusone.

За останні пів року українська аудиторія Facebook зросла на 1 млн – до 15 млн користувачів, а Instagram – на 1,5 млн (до 13 млн). А рекламними інструментами Facebook можна охопити вже 21 млн користувачів. За пів року цей показник збільшився на 1,5 млн. Також продовжує зростати популярність Facebook Messenger. В Україні вже близько 40% користувачів інтернету надають перевагу цьому сервісу.

У всіх областях та обласних центрах України Facebook залишається популярнішим за Instagram. Винятком є Харківська область, де Instagram має проникнення 36% проти 32% у Facebook, а також Одеська та Запорізька, де обидві соцмережі мають однакову популярність (39% та 32% відповідно).

Проте за темпами приросту проникнення Instagram випереджає Facebook у більшості областей та у половині обласних центрів України. Найвище проникнення в Київській (49%), Одеській (39%) та Харківській (36%) областях. Найменш популярною соцмережа є у Черкаській, Кіровоградській (по 25%) та Чернігівській областях (24%).

Обидві соцмережі продемонстрували зростання кількості користувачів майже у всіх вікових групах за останні півроку. У Instagram аудиторія стає дорослішою, ця соцмережа є №1 для користувачів у віці до 29 років. А Facebook надають перевагу користувачі 30+ років. Найбільше прихильників мережі Facebook серед 33-річних — 480 тисяч. Далі показники обох платформ знижуються, при цьому Facebook утримує перевагу.

Українські жінки більше користуються вказаними соцмережами, ніж чоловіки. За приростом користувачів жінки переважають майже в усіх вікових категоріях у Facebook та Instagram.

Разом з тим, абсолютна більшість заходить у Facebook з мобільних пристроїв. А кількість користувачів, які застосовують виключно мобільну версію Facebook, зросла більш ніж на 1 млн. Водночас, молодь у віці 18-24 років почала частіше використовувати десктоп для доступу у Facebook.

Фото в заголовку: Клаудіо Шварц, https://unsplash.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

10 класичних хелловінських костюмів та як вони змінювалися з часом

Хелловінські костюми за останні сто років перетворилися зі скромних саморобних речей на дещо значно страшніше (чи сексуальніше).

Як змінювалися тренди хелловінських костюмів впродовж останніх 150-ти років

Американці почали вбиратися в маскарадні костюми на Хелловін наприкінці 19-го століття. Але з того часу тренди хелловінських костюмів дуже змінилися.

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...