• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

29 Липня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter
Share on FacebookShare on Twitter

Щоденно 76% українців користуються месенджерами, 79% — перевіряють соцмережі. А за даними Установчого дослідження Kantar CMeter Україна у 2019 році, 67% користувачів інтернету України вважають своїм основним пристроєм для виходу в мережу саме смартфон.

У червні 2020 року найпопулярнішим застосунком серед соцмереж залишається YouTube з охопленням 96,1% мобільних інтернет-користувачів.

Протягом останніх п’яти років Facebook та Instagram суттєво збільшили свої аудиторії в Україні. Facebook здійснив ривок з 29,9% у 2016 році до 88,5% у 2020 році. Instagram за п’ять років виріс з 34,7% до 74,3%. За словами Ірини Ворон, керівниці проєкту Kantar CMeter, заборона російських веб-порталів та соцмереж стала каталізатором для подібного росту Facebook та Instagram. 

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Нині в Україні відбувається динамічний ріст ще однієї соцмережі — TikTok, якій вдалося з початку 2020 року наростити аудиторію з 460 тис до 1,23 млн мобільних користувачів. 

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Серед месенджерів Viber не втрачав свої позиції та залишався безапеляційним лідером протягом 5 років. Станом на червень 2020 р. охоплення Viber становить 97,6% користувачів.

У 2017 році Telegram почав набирати популярність в Україні. Він обігнав WhatsApp і зараз ділить аудиторію разом з FB-messenger. Охоплення Telegram у червні 2020 року досягло 5,6 млн користувачів. 

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000.

Дослідження Kantar CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

  • Site-centric — лічильники, інтегровані в сайти.
  • Frame-centric — лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
  • User-centric — панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Фото у тексті: Yura Fresh / Unsplash


Читайте також:

Facebook та Instagram в Україні продовжують активно зростати. Instagram випереджає Facebook за приростом у аудиторії до 40 років. Про це йдеться в дослідженні комунікаційної агенції plusone.

Теги: Kantarмедіаринки та дослідженнясоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.