Хто вірить в “молодих левів”? Стала відома організація, яка надає бриф учасникам Конкурсу Молодих Креаторів Young Lions.

Ти вже готуєшся до участі у неймовірному конкурсі молодих креаторів Young Lions Competitions? Чи все ще вагаєшся?

В будь-якому випадку, у нас є декілька надихаючих та запалюючих новин.

По-перше, кількість учасників постійно збільшується, і водночас зростають шанси сформувати призовий фонд у розмірі €5 500. Нагадуємо, зареєструватися на конкурс можна до 12 квітня 2019 року включно. Долучайся й ти, це буде незабутньо!

По друге, трохи відкриємо завісу таємничості і познайомимо тебе  із організацією, яка надає бриф для учасників всіх трьох категорій конкурсу.

Цього року бриф на розробку креативного рішення для учасників надасть ЮНІСЕФ.

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) працює у найважчих регіонах для допомоги найбільш вразливим дітям. Організація працює у 190 країнах і територіях для кожної дитини, щоб забезпечити кращий світ для всіх. Більше інформації про ЮНІСЕФ та їх роботу з дітьми: www.unicef.org.ua. За діяльністю ЮНІСЕФ можна слідкувати у Twitter та Facebook.

Таким чином, створюючи свою конкурсну роботу, твоя команда долучається до соціальної місії світового значення! Якої саме – поки що не можемо розповісти, до 19 квітня ця інформація цілком таємна.

Нагадуємо, що для якнайкращого втілення своїх творчих задумів, конкурсанти зможуть використовувати стокові фото та відео за потреби. Доступ до таких матеріалів буде надано ексклюзивним контент-провайдером Depositphotos з першого – по останній день проведення конкурсу.

Не втомлюємося нагадувати:

  • про таймінг: зареєструватися на конкурс можна до 12 квітня включно.

До 17 квітня потрібно сплатити вартість участі у конкурсі. 19 квітня на сторінці https://www.facebook.com/events/400884780476796/ в режимі онлайн трансляції буде здійснено дебрифінг.

  • про команду: ви маєте виступати в конкурсі єдиною креативною командою з двох осіб. Сподіваємось, ти вже точно знаєш, хто буде той другий талановитий креативний однодумець – часу все менше.
  • про брифи. Для того, щоб всі учасники змагались у рівних умовах – бриф всіх конкурсних категорій буде розкрито лише 19 квітня о 15:00.

Щойно ви отримаєте бриф та пройдете онлайн-дебрифінг з замовником, у вас буде рівно 24 години на розробку та реалізацію креативної роботи у категоріях PRINT та DESIGN. Для категорії FILM надається трохи більше часу – всього 48 годин.

  • про спеціальне обладнання та ПЗ: відмінністю українського онлайн-конкурсу від каннського є лише те, що на фестивалі в Каннах учасникам надається все необхідне технічне обладнання та програмне забезпечення для участі в конкурсі. Тож для участі в українському відбірковому конкурсі, вам необхідно користуватись власним технічним і програмним забезпеченням.
  • більше інформації: шукай у своїй електронній скриньці – нові матеріали надсилаються зареєстрованим учасника майже щодня, також інформація регулярно оновлюється на сторінці заходу у ФБ (https://tinyurl.com/y5dwy3yq).

Зворотній відлік пішов! Реєструйся вже зараз! Покажи свій креатив!

Офіційна веб-сторінка конкурсу – http://creativity.in.ua/ylc

Офіційні правила участі – http://creativity.in.ua/ylc/tcc/

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.