Головні інсайти з онлайн-вебінару Францішака Вячорки про ключові SMM-тренди, нові платформи та алгоритми. Франак Вячорка — випускник American University у Вашингтоні й Варшавського університету, віцепрезидент Digital Communication Network, аналітик цифрових стратегій U.S. Agency for Global Media, Vaclav Havel Fellow на Радіо Свобода.

Месенджери — головний тренд на десятиріччя. Це платформи не тільки для приватного спілкування, а й для самореалізації.

Facebook, Instagram і Whatsapp збираються зробити одну спільну аплікацію. Там побачимо схожі функції з Telegram: канали та підписка.

Треба обирати: Telegram — більш інноваційна платформа, чи Viber — для людей, які звикли до більш класичної комунікації.

Чекаємо на нові фішки від Whatsapp, Telegram, Messenger: лайфстріми, відео/аудіо лайфстрими, можливість відеоконференцій. Всі боротиметься за увагу та час людей.

Doubletake — програма, на якій можна одночасно записувати відео з двох камер. Зроблена під нові IPhone і Samsung.

Найкращий інструмент для піару: Twitter нещодавно запустив Stories, вже є на YouTube і незабаром з’явиться на Linkedin. Навіть Google обіцяє запустити цю функцію.

Час порталів, які покривають все — минув. Немає сенсу писати про всі новини. Краще збудувати еко-систему каналів на різні теми й на різні цільові групи. Пам’ятайте: багато і маленького замість великого і потужного.

Повну інформацію про тренди SMM 2020 у відео або за посиланням:

Читайте також: 10 головних наукових проривів 2020 року за версією MIT Technology Review.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...