Havas Helia — нове Data Intelligence агентство на українському ринку

Data-орієнтоване агентство Havas Helia, що входить до складу Havas Creative Group Ukraine, надаватиме повний спектр послуг з аналізу даних, прогнозування та розробки бізнес-рішень. Нове агентство очолить Юлія Бучак, експертка з 17-річним досвідом роботи в рекламній і медіа індустрії.

«Наше завдання як рекламно-комунікаційного партнера запропонувати клієнтам комплексне маркетингове рішення, яке сприятиме їхньому росту і процвітанню. Сьогодні все частіше нові ідеї та рішення криються у даних, якими володіють компанії, накопичує медіаіндустрія, і з якими вже успішно працюють суміжні галузі IT і фінансового консалтингу. Havas Creative Group Ukraine шукала команду, яка змогла б посилити нашу експертизу і сприяла б завершення переходу групи на стратегію 360. Саме ця команда зараз представляє Havas Helia», — Наталія Морозова, CEO Havas Creative Group Ukraine.

Компанія Havas Helia почала працювати на ринку в лютому 2020 року в форматі бутикового агентства. Сьогодні це згуртована команда однодумців, які вірять у силу даних і працюватимуть над створенням затребуваних медійних, а також комунікаційних рішень, базуючись на підходах бізнес-аналізу і Data Science.

Ключові продукти Havas Helia: сценарне прогнозування на базі економетричного моделювання і побудова факторної моделі маркетинг-міксу, медіастратегія, планування і супровід медіакампаній, CRM-впровадження.

«Компаніям сьогодні все складніше працювати з усіма масивами накопичених даних: налаштувати роботу зі збирання даних таким чином, аби на їх основі приймати ефективні управлінські рішення. Застосування даних у всіх сферах бізнесу вимагають певних знань і спеціалізованої експертизи. Ми об’єднуємо знання в роботі з даними, медіаекспертизу та технології. Протягом останніх років наша команда вивчала методи Data Science та брала активну участь у впровадженні таких підходів на українському медіаринку, отримавши досвід в ключових категоріях — FMCG, банківський сектор, телекомунікації, фармацевтичні компанії, ритейл і електронна комерція, а також luxury сегмент. Ми віримо в необхідність впровадження таких рішень для будь-якого бізнесу в Україні та закордоном», — Юлія Бучак, Managing Director Havas Helia.

Разом із Юлією Бучак Havas Helia представлятимуть експерти Руслан Гутніков, Chief Strategy Officer, і Яна Фаренюк, Head of Data Science Analytics.

«Так склалося, що фахівцям нашої команди в класичному розумінні медіа стало трохи тісно. Тоді ми прийняли рішення змінити фокус, щоб пропонувати клієнтам готові бізнес-рішення, ґрунтуючись на Data Science, приділяти максимальну увагу викликам, які з’являються у клієнтів, і надавати інтегровану аналітику. Нас об’єднує погляд на розвиток ринку та підходи в розробці рішень, де ми доповнюємо експертизу один одного. Зараз ми тримаємо курс на розробку кастомізованих підходів під кожного клієнта, зростання технологічності операційної взаємодії та пошуку партнерів, однодумців, для розробки спільних рішень», — Руслан Гутніков, Chief Strategy Officer.

Havas Helia_укр

Раніше цього місяця Havas PR Kyiv анонсував перезапуск команди.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.