Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керівним партнером компанії, а Ілля Стрельніков очолив команду на позиції Managing Director. Нові менеджери займуться перезапуском агентства для переходу на модель роботи глобальної мережі RED Havas, яка спеціалізується на інтегрованих PR-комунікаціях.

“Ми ухвалили рішення щодо перезапуску Havas PR Kyiv ще до настання кризи. Цей стратегічний крок допоможе нам надавати послуги для клієнтів, які будуть найбільш ефективними як в поточних умовах, так і в майбутньому. Адже “гра на випередження” – це принцип який допоможе більшості бізнесу залишитися на плаву “,   Юрій Когутяк, President Havas Creative Group Ukraine

Команда зосередиться на посиленні потенціалу PR-агентства та буде надавати повний спектр послуг, пов’язаний з комунікаціями: від розробки концепції проєкту до фінального продукту, який втілиться в контент різного формату.

“Глобальне дослідження Havas показало, що 77% споживачів віддають перевагу купівлі у компаній, які поділяють їхні цінності. Йдеться про “meaningful statement” кожного бренду та про ту комунікацію, яка слідує за будь-якою активністю. Ми впевнені, що якість комунікації – це левова частка ефективності та успіху будь-якого бізнесу. Сьогодні бренди трансформуються у медіа, а ПР вже далеко не про використання стандартних інструментів. “Do not just be in the news, be the news!” “,  коментує Наталія Морозова, CEO Havas Creative Group Ukraine

Серед ключових сервісів, агентство виділяє розробку комунікаційних стратегій, над якими буде працювати виключно топ-менеджмент і зовнішні кваліфіковані експерти в залежності від галузі клієнта. Команда також продовжить надавати послуги репутаційного менеджменту, проте оновить свої підходи та пакети послуг.

На основі глобальної експертизи будуть розроблені нові алгоритми реакції на кризу, з акцентом на превентивні методи. В основу будь-якого проєкту буде впроваджено сучасну інтегровану систему оцінки комунікацій AMEC.

«Прийшов час смислів, час історій і контенту, які сьогодні червоною ниткою проходять через будь-яку діяльність. Ми готові знаходити та вибудовувати цю червону нитку. При цьому, кожна комунікаційна активність повинна бути стратегічно обґрунтованою і вимірюваною для того, щоб показувати видимий результат »,   Даниїл Ваховський, Managing Partner Havas PR Kyiv

Також у планах нових топ-менеджерів   посилити зв’язок агентства з глобальною мережею Havas PR і Red Havas для просування українських компаній і брендів на ринках Європи та США.

Довідка про нових топ-менеджерів Havas PR Kyiv

Ілля Стрельніков протягом 15 років працював у різних комунікаційних агентствах України, починаючи свій шлях у Pleon Talan і закінчуючи операційним директором Newsfront PR Agency, з перервою на роботу Inhouse у Нова Пошта, де створював і втілював у реальність різні соціальні та іміджеві проекти.

Даниїл Ваховський має 15 років досвіду в PR і маркетингу, є видавцем журналу MINTRANS. Протягом останніх трьох років був директором із маркетингу сервісу UKLON, очолював PR-напрямок Укрзалізниці, Нова Пошта, COMFY, Українського медіа холдингу. Проходив навчання на програмах МВА Kyiv School of Economics і CIPR.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.