Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керівним партнером компанії, а Ілля Стрельніков очолив команду на позиції Managing Director. Нові менеджери займуться перезапуском агентства для переходу на модель роботи глобальної мережі RED Havas, яка спеціалізується на інтегрованих PR-комунікаціях.

“Ми ухвалили рішення щодо перезапуску Havas PR Kyiv ще до настання кризи. Цей стратегічний крок допоможе нам надавати послуги для клієнтів, які будуть найбільш ефективними як в поточних умовах, так і в майбутньому. Адже “гра на випередження” – це принцип який допоможе більшості бізнесу залишитися на плаву “,   Юрій Когутяк, President Havas Creative Group Ukraine

Команда зосередиться на посиленні потенціалу PR-агентства та буде надавати повний спектр послуг, пов’язаний з комунікаціями: від розробки концепції проєкту до фінального продукту, який втілиться в контент різного формату.

“Глобальне дослідження Havas показало, що 77% споживачів віддають перевагу купівлі у компаній, які поділяють їхні цінності. Йдеться про “meaningful statement” кожного бренду та про ту комунікацію, яка слідує за будь-якою активністю. Ми впевнені, що якість комунікації – це левова частка ефективності та успіху будь-якого бізнесу. Сьогодні бренди трансформуються у медіа, а ПР вже далеко не про використання стандартних інструментів. “Do not just be in the news, be the news!” “,  коментує Наталія Морозова, CEO Havas Creative Group Ukraine

Серед ключових сервісів, агентство виділяє розробку комунікаційних стратегій, над якими буде працювати виключно топ-менеджмент і зовнішні кваліфіковані експерти в залежності від галузі клієнта. Команда також продовжить надавати послуги репутаційного менеджменту, проте оновить свої підходи та пакети послуг.

На основі глобальної експертизи будуть розроблені нові алгоритми реакції на кризу, з акцентом на превентивні методи. В основу будь-якого проєкту буде впроваджено сучасну інтегровану систему оцінки комунікацій AMEC.

«Прийшов час смислів, час історій і контенту, які сьогодні червоною ниткою проходять через будь-яку діяльність. Ми готові знаходити та вибудовувати цю червону нитку. При цьому, кожна комунікаційна активність повинна бути стратегічно обґрунтованою і вимірюваною для того, щоб показувати видимий результат »,   Даниїл Ваховський, Managing Partner Havas PR Kyiv

Також у планах нових топ-менеджерів   посилити зв’язок агентства з глобальною мережею Havas PR і Red Havas для просування українських компаній і брендів на ринках Європи та США.

Довідка про нових топ-менеджерів Havas PR Kyiv

Ілля Стрельніков протягом 15 років працював у різних комунікаційних агентствах України, починаючи свій шлях у Pleon Talan і закінчуючи операційним директором Newsfront PR Agency, з перервою на роботу Inhouse у Нова Пошта, де створював і втілював у реальність різні соціальні та іміджеві проекти.

Даниїл Ваховський має 15 років досвіду в PR і маркетингу, є видавцем журналу MINTRANS. Протягом останніх трьох років був директором із маркетингу сервісу UKLON, очолював PR-напрямок Укрзалізниці, Нова Пошта, COMFY, Українського медіа холдингу. Проходив навчання на програмах МВА Kyiv School of Economics і CIPR.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

8 місяців нон-стоп роботи, 8 брифів від креативних директорів з різних країн світу, 177 балів, 2 золота, 4 срібла, 1 ...

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь на вибори через AR-гру?

В рамках проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді. «Люди, ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...