Guides: як використовувати новий тип контенту в Instagram

У травні 2020 року Instagram анонсував запуск нового формату контенту — Guides. Формат був запущений для НГО, які розповідають про підтримку психологічного здоров’я під час пандемії коронавірусу. Ідея полягала в тому, що некомерційні організації збиратимуть у своєрідні папки корисну інформацію на тему психологічного здоров’я, а користувачі ділитимуться нею з можливістю створити свої папки і давати коментарі по кожній публікації.

Нова функція Guides людям сподобалася, і на численні прохання в листопаді 2020 року функція стала доступна всім користувачам Instagram. Так і народився плейсмент «Путівник» («Поради», «Гіди», «Гайди» — на даний момент іншими мовами, крім англійської, назву не уніфіковано).

Guides: як використовувати новий тип контенту в Instagram

Основні переваги Guides для брендів:

  • іміджевий інструмент з додатковою цінністю для споживача;
  • довготривалий формат, на відміну від Stories;
  • зручність сприйняття;
  • ретельно відібраний контент.

Як створити «Гайд»:

На сторінці свого акаунту потрібно натиснути на «плюсик», обрати тип контенту «Гайд» і вказати тип: «Місця», «Товари» або «Публікації».

Як створити «Путівник»

Як обрати тип «Гайду»:

Різні типи «Гайдів» створені для різних типів рекомендацій. Ви звичайний користувач, інфлюенсер або бренд — функція універсальна, все залежить тільки від вигаданої вами концепції.

«Місця»

Наприклад, «Місця» створені для рекомендацій різних місць — вулиць, міст, закладів, пам’яток та інших геопозіцій. Вибрати пости для цього типу «Путівників» можна, зробивши пошук по геотегах, які ставлять користувачі, чиї пости потрапили в список рекомендованих в розділі. Прі використанні збережених геотегів будуть підтягуватися пости, на яких стояли геотеги. Або вибрати геотеги, які ви ставили на свої пости.

Місця

Рекомендації місць можна обігравати, якщо мова йде про туристичні блоги, громадське харчування, міські квести і так далі. Побудуйте унікальний маршрут, розкажіть про кожний з закладів вашої мережі, розбивши їх путівниками по містах або поділіться з передплатниками підбіркою найтмосферніших кав’ярень у місті.

«Товари»

Тип путівників «Товари» зроблений для зручності рекомендацій певних товарів і брендів. Важливо пам’ятати, що на даний момент у наших брендів немає можливості відзначати в постах товари (Shopping Tags). Отже, користувачі можуть створювати рекомендації тільки по європейських товарах.

Створювати путівники по товарах насправді можна. Для цього потрібно вибрати товари з пошуку за брендами або зі списку бажань. Список бажань (альбом) формується зі збережених постів, на яких був відзначений продукт.

Товари

Зараз все більше простежується намір Facebook не давати користувачам і брендам приводу йти з Instagram. Усе менше зовнішніх посилань, усе більше посилань на внутрішні розділи Instagram.

Сподіваємось, настане такий день, коли Shopping Tags прийдуть в Україну і інфлюенсери зможуть рекомендувати бренди і товари в своїх путівниках. А поки що залишається тільки накопичувати ідеї.

«Публікації»

Рекомендації типу «Публікації» створюються, щоб ділитися відібраними тематичними постами в зручному для сприйняття форматі.

Публікації

У цьому типі путівників багато простору для творчості. Збирайте рецензії на улюблені книги, настільні ігри, додатки. Порівнюйте сервіси доставки їжі, розповідайте цікаві історії і захоплюйте максимум уваги читача. Тепер такі пости зручно створювати і зручно читати.

І наостанок — застереження

Що б Instagram не говорив про бажання допомогти користувачам стежити за ментальним здоров’ям і менше часу проводити в соцмережах, «Путівники» — по суті, ще один крок до того, щоб «залипати» перед екраном більше і більше. Не вимикайте здоровий глузд та інстинкт самозбереження — вони ще нікому не завадили.

Джерело


Читайте також: чому маркетолог і менеджери з продажу повинні працювати заодно + приклади і результати такої взаємодії.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

39083-Ahn_Sang-soo-books

Корейська типографіка, або Що сучасний дизайнер може почерпнути з азійського креативу

Часто ми орієнтуємося на західні бенчмарки у дизайні (і не тільки), забуваючи про багатий досвід у цій сфері Сходу, відомого ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Під час локдауну українці стали у півтора раза частіше купувати онлайн — дослідження OLX

Українці стали значно частіше купувати товари онлайн на фоні оголошення та впровадження січневого локдауну. Кількість замовлень онлайн у п’яти найпопулярніших категоріях зросла на 46%. ...

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...