Getty Images наочно демонструє, що історія повторюється

Фотобанк Getty Images у партнерстві з креативним агентством Havas Munich запустив кампанію History Repeats. Кампанію приурочено до 25-річчя фотобанку. Мета кампанії — підкреслити соціальну цінність зображень, порівнюючи фотографії історично визначальних моментів минулого з поточними знімками сьогодення. Кампанію запустили в соціальних мережах і на зовнішніх носіях.

Getty Images наочно демонструє, що історія повторюється

Загалом кампанія підвищує обізнаність цільових груп про те, що Getty Images, є найбільшим у світі інтернет-банком сучасних стокових зображень. А також про те, що він має надзвичайно великий історичний архів, який сягає початків фотографії.

Getty Images запустили кампанію History Repeats

«History Repeats, “Історія повторюється” — це не просто прислів’я. І ми доводимо це сміливою онлайн- та офлайн-кампанією, яка поєднує поточні незмінені зображення Getty з історичними фото, які візуально та тематично повністю відповідають нинішнім реаліям. Це дивовижним чином пов’язує минуле з нашим сьогоденням, підкреслюючи цінність історичного архіву Getty», — коментує команда фотобанку.

Getty Images запустили кампанію History Repeats

Джерело


Читайте також:

  • Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у міжнародній кампанії під слоганом «Світ заслуговує на свідків».

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Сумний мандрил, що грає на гітарі, або Як показати, навіщо людям подорожі

Життя не мусить обмежуватися сірою буденністю. А сумний мандрил, який грає на гітарі, нагадує нам, що це послання – не пусті слова.

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...

Від огидного пива до твітів планети: кампанії до Дня Землі 2021

Це вже другий День Землі, який припадає на час пандемії. І так само, як і минулого року, більшість активацій до Дня Землі 2021 відбулися онлайн.