Фотобанк Getty Images у партнерстві з креативним агентством Havas Munich запустив кампанію History Repeats. Кампанію приурочено до 25-річчя фотобанку. Мета кампанії — підкреслити соціальну цінність зображень, порівнюючи фотографії історично визначальних моментів минулого з поточними знімками сьогодення. Кампанію запустили в соціальних мережах і на зовнішніх носіях.
Загалом кампанія підвищує обізнаність цільових груп про те, що Getty Images, є найбільшим у світі інтернет-банком сучасних стокових зображень. А також про те, що він має надзвичайно великий історичний архів, який сягає початків фотографії.
«History Repeats, “Історія повторюється” — це не просто прислів’я. І ми доводимо це сміливою онлайн- та офлайн-кампанією, яка поєднує поточні незмінені зображення Getty з історичними фото, які візуально та тематично повністю відповідають нинішнім реаліям. Це дивовижним чином пов’язує минуле з нашим сьогоденням, підкреслюючи цінність історичного архіву Getty», — коментує команда фотобанку.
Читайте також:
- Експонати, які ще ніхто не бачив: британські музеї показують фото, у яких нуль переглядів.
- Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у міжнародній кампанії під слоганом «Світ заслуговує на свідків».