Facebook випустив «турботливий лайк», щоб допомогти висловити реакції на COVID-19

Після тестування наприкінці минулого місяця Facebook офіційно оприлюднив свій «турботливий лайк». Нова реакція на оновлення, пов’язані з COVID-19, буде доступна як у самому Facebook, так і в Messenger. «Турботливий лайк» представляє собою смайл, який обіймає серце. Він стане сьомим лайком у наборі від Facebook.

Facebook випустив «турботливий лайк» як відповідь на COVID-19
Facebook випустив «турботливий лайк» як відповідь на COVID-19

Крім того, у Messenger тепер з’явиться можливість змінити існуючу реакцію «Серце» на аналогічну фіолетову анімацію. У Facebook зазначають, що нова реакція дасть користувачам ще один спосіб висловити відповідну емоцію на тлі поточної кризи та покращити зв’язок з іншими користувачами.

Facebook випустив «турботливий лайк» як відповідь на COVID-19

«Ми завжди відчували, що реакція піклування та підтримки — та, якої не вистачало. Немає сумнівів, що в часи нинішньої кризи людям потрібно більше співчуття, більше підтримки», — коментують в офісі Facebook.

Компанія зазначає, що пропозиція нового вираження співпереживання та співчуття допоможе нормалізувати складні ситуації, що є важливою частиною боротьби з негативними емоціями, які викликає криза довкола COVID-19.

Тому у Facebook також відмічають, що «турботливий лайк» може залишитися після нинішньої кризи. Усе залежатиме від того, як часто цією реакцією користуватимуться: «Використання нової реакції під час COVID-19 допоможе нам реально зрозуміти, як люди до неї відносяться, чи знайдуть вони в ній цінність і чи працює ця реакція конкретно для моменту, який ми переживаємо. Виходячи з цього, ми вирішимо, зберегти її чи видалити після цієї кризи. В майбутньому «турботливий лайк» може стати інструментом привернення уваги до постів некомерційних організацій чи публікацій новин або інформації конкретного напряму та змісту».

У Facebook сподіваються, що нова реакція сприятиме зменшенню кількості ворожих коментарів у мережі і стане засобом збільшення позитивних тем для обговорення. В іншому випадку це буде просто короткотермінова акція лише на час пандемії COVID-19.

Джерело

Тим часом в Україні з’явився проєкт для пошуку роботи під час карантину. На веб-сторінці проєкту вже зібрані 5000 відкритих вакансій, для всіх хто, втратив або шукає роботу під час карантину. Ініціатива створена Jooble — українським сайтом із пошуку вакансій. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Проєкції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проєкції SmartThings.

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

З 27 жовтня до 1 листопада в Україні вперше відбуватиметься Тиждень малих українських виробників. Його мета — підтримати представників малого ...

Найбіліший білий колір як спосіб боротьби з глобальним потеплінням

Американські науковці отримали найбіліший білий колір у світі, який так ефективно відбиває світло, що охолоджує поверхню, яка в цей колір пофарбована.