Facebook випустив «турботливий лайк», щоб допомогти висловити реакції на COVID-19

Після тестування наприкінці минулого місяця Facebook офіційно оприлюднив свій «турботливий лайк». Нова реакція на оновлення, пов’язані з COVID-19, буде доступна як у самому Facebook, так і в Messenger. «Турботливий лайк» представляє собою смайл, який обіймає серце. Він стане сьомим лайком у наборі від Facebook.

Facebook випустив «турботливий лайк» як відповідь на COVID-19
Facebook випустив «турботливий лайк» як відповідь на COVID-19

Крім того, у Messenger тепер з’явиться можливість змінити існуючу реакцію «Серце» на аналогічну фіолетову анімацію. У Facebook зазначають, що нова реакція дасть користувачам ще один спосіб висловити відповідну емоцію на тлі поточної кризи та покращити зв’язок з іншими користувачами.

Facebook випустив «турботливий лайк» як відповідь на COVID-19

«Ми завжди відчували, що реакція піклування та підтримки — та, якої не вистачало. Немає сумнівів, що в часи нинішньої кризи людям потрібно більше співчуття, більше підтримки», — коментують в офісі Facebook.

Компанія зазначає, що пропозиція нового вираження співпереживання та співчуття допоможе нормалізувати складні ситуації, що є важливою частиною боротьби з негативними емоціями, які викликає криза довкола COVID-19.

Тому у Facebook також відмічають, що «турботливий лайк» може залишитися після нинішньої кризи. Усе залежатиме від того, як часто цією реакцією користуватимуться: «Використання нової реакції під час COVID-19 допоможе нам реально зрозуміти, як люди до неї відносяться, чи знайдуть вони в ній цінність і чи працює ця реакція конкретно для моменту, який ми переживаємо. Виходячи з цього, ми вирішимо, зберегти її чи видалити після цієї кризи. В майбутньому «турботливий лайк» може стати інструментом привернення уваги до постів некомерційних організацій чи публікацій новин або інформації конкретного напряму та змісту».

У Facebook сподіваються, що нова реакція сприятиме зменшенню кількості ворожих коментарів у мережі і стане засобом збільшення позитивних тем для обговорення. В іншому випадку це буде просто короткотермінова акція лише на час пандемії COVID-19.

Джерело

Тим часом в Україні з’явився проєкт для пошуку роботи під час карантину. На веб-сторінці проєкту вже зібрані 5000 відкритих вакансій, для всіх хто, втратив або шукає роботу під час карантину. Ініціатива створена Jooble — українським сайтом із пошуку вакансій. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.