• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Facebook випустив «турботливий лайк», щоб допомогти висловити реакції на COVID-19

21 Квітня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Facebook випустив «турботливий лайк» як відповідь на COVID-19
Share on FacebookShare on Twitter

Після тестування наприкінці минулого місяця Facebook офіційно оприлюднив свій «турботливий лайк». Нова реакція на оновлення, пов’язані з COVID-19, буде доступна як у самому Facebook, так і в Messenger. «Турботливий лайк» представляє собою смайл, який обіймає серце. Він стане сьомим лайком у наборі від Facebook.

Facebook випустив «турботливий лайк» як відповідь на COVID-19
Facebook випустив «турботливий лайк» як відповідь на COVID-19

Крім того, у Messenger тепер з’явиться можливість змінити існуючу реакцію «Серце» на аналогічну фіолетову анімацію. У Facebook зазначають, що нова реакція дасть користувачам ще один спосіб висловити відповідну емоцію на тлі поточної кризи та покращити зв’язок з іншими користувачами.

Facebook випустив «турботливий лайк» як відповідь на COVID-19

«Ми завжди відчували, що реакція піклування та підтримки — та, якої не вистачало. Немає сумнівів, що в часи нинішньої кризи людям потрібно більше співчуття, більше підтримки», — коментують в офісі Facebook.

Компанія зазначає, що пропозиція нового вираження співпереживання та співчуття допоможе нормалізувати складні ситуації, що є важливою частиною боротьби з негативними емоціями, які викликає криза довкола COVID-19.

Тому у Facebook також відмічають, що «турботливий лайк» може залишитися після нинішньої кризи. Усе залежатиме від того, як часто цією реакцією користуватимуться: «Використання нової реакції під час COVID-19 допоможе нам реально зрозуміти, як люди до неї відносяться, чи знайдуть вони в ній цінність і чи працює ця реакція конкретно для моменту, який ми переживаємо. Виходячи з цього, ми вирішимо, зберегти її чи видалити після цієї кризи. В майбутньому «турботливий лайк» може стати інструментом привернення уваги до постів некомерційних організацій чи публікацій новин або інформації конкретного напряму та змісту».

У Facebook сподіваються, що нова реакція сприятиме зменшенню кількості ворожих коментарів у мережі і стане засобом збільшення позитивних тем для обговорення. В іншому випадку це буде просто короткотермінова акція лише на час пандемії COVID-19.

Джерело

Тим часом в Україні з’явився проєкт для пошуку роботи під час карантину. На веб-сторінці проєкту вже зібрані 5000 відкритих вакансій, для всіх хто, втратив або шукає роботу під час карантину. Ініціатива створена Jooble — українським сайтом із пошуку вакансій. 

Теги: Facebookкоронавіруссоціальні мережісуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.