Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої масштабної кампанії основні показники сервісу зросли зросли на 40% в середньому. Але деякі регіони залишили стабільну динаміку та потребували більш індивідуального підходу.

Тому Uklon та IAMIDEA вирішили запустити нову, регіональну кампанію, на створення якої у агенції було лише два тижні.

Наразі сервіс пропонує новим користувачам додатку знижки — 50% або 99% на перші поїздки. В агенції працювали з інсайтом про те, що більшість людей сприймає подібні акції як рекламні маніпуляції і давно навигадувала прийомчиків, як «обійти систему» собі на користь. Хтось хоче підключити декілька номерів, щоб отримати більше поїздок «за просто так», а інший хоче встановити додаток, викатати промокоди і видалити.

Та оскільки головна стратегія бренду — дати людям можливість жити за власними правилами, то і такі хуліганства можна підтримати. За 10 днів IAMIDEA та 120 seconds production розробили та зняли серію преролів і створили серію віжуалів, у яких дозволили «хакнути систему», а Uklon повністю підтримує їх у цьому. Бо твій рух — твої правила.

Переглянути кейс детальніше можна за посиланням.

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA
Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA
Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

А для натхнення пропонуємо вам ось що: організатори Cannes Lions підготували добірку кампаній, які відзначилися новаторськими техніками та майстерністю анімації. Тут можна побачити теплі різдвяні історії в стилі Pixar, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців. А очолює цей список одна з найбільш відомих рекламних кампаній, створених за останні роки – Viva La Vulva від Libresse.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Eurobest

Eurobest оприлюднив шорт-листи в категоріях

Європейський фестиваль креативності Eurobest оприлюднив роботи, які увійшли в шорт-листи за визначеними категоріями. Українські роботи ввійшли в шорт-листи в двох ...

Бренд Opel презентує новий фірмовий стиль

Бренд Opel здобув новий вигляд. Філігранно накреслена фірмова емблема, новий шрифт і яскраво-жовтий колір демонструють інноваційний потенціал Бренду. Мета іміджевого ...

Depositphotos Music: міжнародний фотобанк запускає новий контент-розділ

Depositphotos – міжнародний фотобанк з бібліотекою із понад 180 мільйонів файлів – анонсував запуск нового розділу контенту. Тепер на платформі ...

Тест з каченятами та розмитий кліп: погляд ззовні та зсередини на життя з порушеннями зору

Французька оптика Droit de Regard й австралійська організація, що тренує собак-поводирів, з різних боків підходять до візуалізації порушень зору.

Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ) закликає закриватися маскою, а не в собі

Соціальна кампанія Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ), розроблена агенцією social impact комунікацій plusone, закликає задуматись про своє ...

Marengo

Креативна агенція PROVID створила для Marengo ролик про цінність живих зустрічей із близькими друзями

Самоізоляція змусила нас змінити не лише звички, але й деякі цінності. А також допомогла зрозуміти, що для нас справді важливо. ...