Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Організатори фестивалю Cannes Lions підготували добірку кампаній, які відзначилися новаторськими техніками та майстерністю анімації. Тут можна побачити теплі різдвяні історії в стилі Pixar, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців. А очолює цей список одна з найбільш відомих рекламних кампаній, створених за останні роки – Viva La Vulva від Libresse.

Нагадуємо, що їй та ряду інших, не менш відомих кампаній будуть присвячені окремі доповіді в програмі онлайн-заходу LIONS Live, який розпочинається вже сьогодні та триватиме до 23 жовтня. Контент LIONS Live доступний для всіх безкоштовно і переглянути його можна тут.

Viva La Vulva (Libresse, Time Based Arts London, 2019)

Мета цієї анімаційної кампанії – переконати жінок припинити соромитися власного тіла. Життєствердний настрій відео доповнюють численні анімовані об’єкти характерної форми: устриці, грейпфрути, мушлі, сумочки та маріонетки. Це – наочна демонстрація того, що весела анімація здатна донести до аудиторії делікатну тему там, де прямолінійніша кампанія зазнала б поразки.

The Bear and the Hare (John Lewis, adam&eveDDB London, 2014)

Ця створена студією BlinkInk зворушлива різдвяна історія сполучає в собі лялькову та традиційну мальовану анімацію, що дозволило приділити чималу увагу дрібницям, які, власне, і створюють магію. Таке рекламне відео не здається чужим серед класичних мультфільмів, які показують на Різдво.

Justino (Loterias y Apuestas del Estado, Leo Burnett Madrid, 2016)

Подібно до історії про ведмедя та зайця цей анімаційний фільм захоплює майстерністю анімації, яка сполучає в собі 2D та 3D-графіку. Це відео стилістично дуже схоже на мультфільми Pixar, затишна атмосфера яких є як ніколи доречною на зимові свята. Елементи кампанії, розміщені в соцмережах, привернули до себе чималу увагу в Іспанії та за її межами. І вони продовжували втримувати цю увагу навіть після офіційного завершення кампанії.

Paper (Honda, Factory London, 2016)

Ця чарівна мальована анімація показує технічну еволюцію компанії впродовж багатьох років, починаючи з її витоків, коли Honda спеціалізувалася виключно на мотоциклах. Малюнки разом з анімацією дають глядачам чітке уявлення про шлях компанії та її спадок.

LCD TV (Sony, Fallon London, 2008)

Майстерністю анімації відзначається і кампанія Sony, присвячена телевізорам Bravia. Пластилінові зайці стали довгоочікуваним продовженням попередньої кампанії Balls, знятої в Сан-Франциско. Відео із зайцями було створене в Нью-Йорку за допомогою покадрової анімації з різнокольоровими фігурками, що дало доволі сюрреалістичний ефект. Кінцевий результат вийшов не менш яскравим, ніж LCD-екрани, які цей ролик рекламує.

Спираючись на ідею Різдва, проведеного в родинному колі, це відео рекламувало святкову програму каналу BBC. Тут також використовується покадрова анімація, а вирази облич персонажів були перенесені на ляльок, оживлених за допомогою CGI-графіки. Відео є настільки зворушливим, що дивитися його і не пустити сльозу просто неможливо.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційноІлля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Здорова конкуренція є запорукою прогресу економіки країни. Аби бути конкурентоспроможним в епоху науково-технічного прогресу, потрібно відчувати і передбачати тренди. Їх ...

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та ...