Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Організатори фестивалю Cannes Lions підготували добірку кампаній, які відзначилися новаторськими техніками та майстерністю анімації. Тут можна побачити теплі різдвяні історії в стилі Pixar, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців. А очолює цей список одна з найбільш відомих рекламних кампаній, створених за останні роки – Viva La Vulva від Libresse.

Нагадуємо, що їй та ряду інших, не менш відомих кампаній будуть присвячені окремі доповіді в програмі онлайн-заходу LIONS Live, який розпочинається вже сьогодні та триватиме до 23 жовтня. Контент LIONS Live доступний для всіх безкоштовно і переглянути його можна тут.

Viva La Vulva (Libresse, Time Based Arts London, 2019)

Мета цієї анімаційної кампанії – переконати жінок припинити соромитися власного тіла. Життєствердний настрій відео доповнюють численні анімовані об’єкти характерної форми: устриці, грейпфрути, мушлі, сумочки та маріонетки. Це – наочна демонстрація того, що весела анімація здатна донести до аудиторії делікатну тему там, де прямолінійніша кампанія зазнала б поразки.

The Bear and the Hare (John Lewis, adam&eveDDB London, 2014)

Ця створена студією BlinkInk зворушлива різдвяна історія сполучає в собі лялькову та традиційну мальовану анімацію, що дозволило приділити чималу увагу дрібницям, які, власне, і створюють магію. Таке рекламне відео не здається чужим серед класичних мультфільмів, які показують на Різдво.

Justino (Loterias y Apuestas del Estado, Leo Burnett Madrid, 2016)

Подібно до історії про ведмедя та зайця цей анімаційний фільм захоплює майстерністю анімації, яка сполучає в собі 2D та 3D-графіку. Це відео стилістично дуже схоже на мультфільми Pixar, затишна атмосфера яких є як ніколи доречною на зимові свята. Елементи кампанії, розміщені в соцмережах, привернули до себе чималу увагу в Іспанії та за її межами. І вони продовжували втримувати цю увагу навіть після офіційного завершення кампанії.

Paper (Honda, Factory London, 2016)

Ця чарівна мальована анімація показує технічну еволюцію компанії впродовж багатьох років, починаючи з її витоків, коли Honda спеціалізувалася виключно на мотоциклах. Малюнки разом з анімацією дають глядачам чітке уявлення про шлях компанії та її спадок.

LCD TV (Sony, Fallon London, 2008)

Майстерністю анімації відзначається і кампанія Sony, присвячена телевізорам Bravia. Пластилінові зайці стали довгоочікуваним продовженням попередньої кампанії Balls, знятої в Сан-Франциско. Відео із зайцями було створене в Нью-Йорку за допомогою покадрової анімації з різнокольоровими фігурками, що дало доволі сюрреалістичний ефект. Кінцевий результат вийшов не менш яскравим, ніж LCD-екрани, які цей ролик рекламує.

Спираючись на ідею Різдва, проведеного в родинному колі, це відео рекламувало святкову програму каналу BBC. Тут також використовується покадрова анімація, а вирази облич персонажів були перенесені на ляльок, оживлених за допомогою CGI-графіки. Відео є настільки зворушливим, що дивитися його і не пустити сльозу просто неможливо.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.