Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої масштабної кампанії основні показники сервісу зросли зросли на 40% в середньому. Але деякі регіони залишили стабільну динаміку та потребували більш індивідуального підходу.
Тому Uklon та IAMIDEA вирішили запустити нову, регіональну кампанію, на створення якої у агенції було лише два тижні.
Наразі сервіс пропонує новим користувачам додатку знижки — 50% або 99% на перші поїздки. В агенції працювали з інсайтом про те, що більшість людей сприймає подібні акції як рекламні маніпуляції і давно навигадувала прийомчиків, як «обійти систему» собі на користь. Хтось хоче підключити декілька номерів, щоб отримати більше поїздок «за просто так», а інший хоче встановити додаток, викатати промокоди і видалити.
Та оскільки головна стратегія бренду — дати людям можливість жити за власними правилами, то і такі хуліганства можна підтримати. За 10 днів IAMIDEA та 120 seconds production розробили та зняли серію преролів і створили серію віжуалів, у яких дозволили «хакнути систему», а Uklon повністю підтримує їх у цьому. Бо твій рух — твої правила.
Переглянути кейс детальніше можна за посиланням.
А для натхнення пропонуємо вам ось що: організатори Cannes Lions підготували добірку кампаній, які відзначилися новаторськими техніками та майстерністю анімації. Тут можна побачити теплі різдвяні історії в стилі Pixar, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців. А очолює цей список одна з найбільш відомих рекламних кампаній, створених за останні роки – Viva La Vulva від Libresse.