Девід Бекхем став новим обличчям бренду Maserati

Maserati — відомий італійський виробник елітних авто — цього року відзначає сторічний ювілей. До цієї визначної дати бренд підходить із новим світовим амбасадором. Так, новим обличчям бренду Maserati став легендарний футболіст Девід Бекхем.

Девід Бекхем

Цей вибір бренд Maserati зробив зовсім невипадково. Девід Бекхем — глобальна спортивна легенда і водночас філантроп, успішний бізнесмен та ікона стилю. Саме таким Maserati бачить ідеального володаря своїх авто. Саме такий амбасадор здатен висунути Maserati на перший план у сегменті розкішних автомобілів 21 століття.

Девід Бекхем знявся у відеоролику Maserati, який демонструватиметься на телеекранах усіх країн Євросоюзу. Над роликом працювала команда агентства Droga5.

Джерело


Читайте також: Зірка «Гри престолів» та одночасно інтернет-підприємиця Мейзі Вільямс, стала амбасадором H&M. Вона просуватиме та підтримуватиме екологічний напрям розвитку бренду. 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...