Зірка «Гри престолів» Мейзі Вільямс стала амбасадором H&M

Зірка «Гри престолів» та одночасно інтернет-підприємиця Мейзі Вільямс, стала амбасадором H&M. Вона просуватиме та підтримуватиме екологічний напрям розвитку бренду. 

Відомо, що H&M зобов’язується до 2030 року перейти на продукцію з матеріалів, які можна або переробляти, або утилізувати без шкоди для середовища. Щоб допомогти в досягненні цієї мети, юна зірка співпрацюватиме з H&M протягом року. Її роль полягатиме в тому, щоб сприяти змінам у моді — як у віртуальному світі, так і у реальному житті. Кінцевою метою кампанії є заохочення виробників та широкої аудиторії до питань повторного використання та переробки непотрібного або непроданого одягу.

Протягом 2021 року заплановано кілька ініціатив, що включають появу в соцмережах цифрового близнюка Вільямс, який називається Аватар Мейзі. Реалістичний аватар був створений 3D-аніматорами в Goodbye Kansas Studio.

Особливою фішкою нової кампанії Мейзі Вільямс та H&M є колаборація з виробником відомих відеоігр Animal Cross. Результатом спільних зусиль стане гра H&M Loop Island, в якій геймери досліджуватимуть та перероблятимуть своє ігровє вбрання, отримуючи взамін новіші версії.

Джерело


Більше про світові та українські проєкти та кампанії в підтримку екології і сталого розвитку читайте за цим посиланням.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...