Міжнародний фотобанк Depositphotos провів перше глибоке дослідження кардинальних змін у стоковій фотографії за останні 10 років. Мета проєкту «Стокова фотографія вчора і сьогодні» — наочно продемонструвати еволюцію в естетиці, образах, стилістиці та тематиці візуального контенту.
Стокові фотографії впливають на наші щоденні рішення у найнеочікуваніший спосіб. Ми неусвідомлено помічаємо їх скрізь: на білбордах, плакатах, в онлайн-кампаніях і навіть електронній пошті. І якщо раніше можна було напевно визначити стокове зображення, сьогодні його походження вже не таке очевидне.
Знімки з використанням яскравого спалаху, надмірної різкості та постобробки змінили автентичні кадри, естетика мінімалізму і природне світло. Буквальна візуалізація абстрактних тем «командна робота», «успіх», «щаслива родина», які стали класикою кліше стокової фотографії, поступилися місцем атмосферним знімкам з унікальним поглядом на повсякденне життя.
«Ми часто чуємо слово автентичність у контексті стокової фотографії, але як ми до неї прийшли? Розповідь про еволюцію стокової фотографії веде нас від постановчих студійних зйомок до природних фотографій і охоплює все, що вплинуло на її естетику в останні 10 років. Вибір на користь більш автентичних, художніх і оригінальних знімків – краще рішення для будь-якого проєкту або бізнесу. І ми хочемо допомогти вам у цьому», — коментує Сандра Яковлева, креативна редакторка у Depositphotos.
У проєкті «Стокова фотографія вчора і сьогодні» визначені головні фактори, які змінили підхід фотографів до роботи зі стоковими платформами. Сучасні технології і мобільний світ, соцмережі й зміни у рекламі, новий потік клієнтів і їхні нові запити – усе це знайшло відображення у видах і розмаїтті контенту, популярного на мікростоках, і допомогло визначити сучасну візуальну культуру.
Це дослідження — бажання поділитися досвідом і спостереженнями з усіма, хто створює і використовує візуальний контент. Сформувати уявлення про те, яка естетика сьогодні актуальна, які зображення варто використовувати у проєктах і кампаніях, а яких краще уникати.
В тему:
Depositphotos знайшли натхнення у творчості фотографів на карантині та провели кампанію #LockdownArt на їхню підтримку.
Візуальні тренди 2020 від Depositphotos.