Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями і динамічно відновлювати контроль над ситуацією. Зокрема Carat створив і запустив Facebook-сторінку AdGoodNews.
Останні кілька тижнів новинні стрічки переповнені гучними заголовками про коронавірус. У цьому шумі необхідно постійно виділяти основні тренди і забезпечувати клієнтів надійними коротко- і середньостроковими сценаріями комунікацій. Ідея створення каналу добрих новин, контент якого відрізняється від решти інформаційного шуму, була реалізована за два дні.
Завдання AdGoodNews — пояснити, що життя триває і показати, як можна пристосуватися до нових викликів, демонструючи статистичні дані та приклади адаптації бізнесів до #thenewnormal.
«Carat Ukraine добре розуміє нову реальність, так як проходить вже не перша криза, і оперує значною частиною рекламних бюджетів клієнтів, — коментує Маріанна Рудик, Strategy Team Lead Carat Ukraine. — Зараз час швидкого реагування, швидких даних і инсайтів, які бренд-команди, маркетологи зможуть використовувати у своїй роботі в real time. Ми ділимося цією інформацією з усім ринком, розуміючи, що зараз не час ховати її в презентаціях. Як то кажуть: “When times are good you should advertise. When times are bad you must advertise”».
Кожен день стратегічна команда агентства шукає цікаві та надійні інсайти, статистику та тренди, аналізує іноземний досвід, перевіряє, як змінюється споживання українців, переглядає звіти дослідницьких компаній і ділиться на каналі найактуальнішим. З 16 березня за два тижні на сторінку підписалися 400 осіб. Це маркетологи, рекламісти і медіаспеціалісти партнерів і підрядників агентства.
«Ми задоволені якістю нашої аудиторії та вдячні клієнтам, які підтримали ініціативу і не тільки підписалися на канал, але і дають зворотний зв’язок, діляться корисними даними. Настала ера партнерств і колаборацій. Об’єднавшись, рекламна індустрія зможе подолати будь-які перешкоди!», — резюмує Маріанна Рудик.
Агентство Carat Ukraine буде раде публікувати релевантні новини інших агентств і холдингів у себе на сторінці, залишаючи за собою право модерації.
Нагадаємо також, що вчора Cannes Lions відкрив свою платформу для обміну ідеями та історіями. Креативна спільнота буде рада почути всіх: від брендів, що переходять на випуск антисептиків, до платформ контенту для психологічної підтримки чи компаній, які здійснюють реформи на ходу.