Cannes Lions ініціює обмін ідеями серед креативної спільноти

Нинішня криза вплинула на всіх нас так, як цього ніхто не очікував. І побоювання щодо майбутнього не оминули нікого. Але у цьому розколотому світі варто завжди пам’ятати, що єдність зусиль, співпраця та обмін ідеями роблять нас сильнішими. І навіть у час, коли наші можливості раптом виявилися обмеженими, не слід забувати, на що здатна креативність.

Протягом цих кількох тижнів організаторам фестивалю Каннські Леви випала нагода поспілкуватися з представниками світової креативної спільноти, які поділилися цікавими історіями про винахідливість, співпрацю та милосердя. Історіями про те, як наполегливо зараз працюють креатори, щоб адаптуватися до змін у поведінці людей, нових обставин та тривалої ізоляції, а також, щоб змінити ситуацію на краще.

Саме тому Cannes Lions відкриває свою платформу для обміну ідеями та історіями. Креативна спільнота буде рада почути всіх: від брендів, що переходять на випуск антисептиків, до платформ контенту для психологічної підтримки чи компаній, які здійснюють реформи на ходу.

Фестиваль також публікуватиме актуальні виступи учасників, огляди робіт-переможців та корисну інформацію щодо нинішньої ситуації. Щотижня увазі креативної спільноти будуть представлені нові ідеї щодо креативного рішення актуальних проблем.

Зокрема, цього тижня ви маєте нагоду почути виступ сера Кена Робінсона, який нагадує, що «велике завдання креативності полягає в тому, щоб піддавати сумніву очевидне, все те, що ми звикли сприймати як даність».

Шукайте натхнення

У цей час просто не можна не нагадувати про важливість миття рук. Тому Cannes Lions пропонує ознайомитися з добіркою відповідних кампаній-лауреатів Фестивалю, які були спрямовані на те, щоб змінити поведінку суспільства.

Розвивайтеся

Також Каннські Леви надають всім студентам університетів доступ до своєї платформи The Work. Адже в цей період ізоляції дуже важливо, щоб обмін ідеями не припинявся і майбутні колеги-креатори продовжували розвиватися і мали для цього всі необхідні ресурси.

Будьте в курсі

У стислому звіті партнерів Фестивалю з WARC можна дізнатися корисні поради про те, як адаптувати свою маркетингову стратегію до тенденцій, які наразі, під час пандемії COVID-19, докорінно змінюють суспільство, бізнес та економіку.

Якщо у вас є ідеї, історії та досвід, якими ви хотіли б поділитися з креативною спільнотою та які були б корисними для суспільства у цей час, ви маєте таку можливість. Тим більше, що зараз всім як ніколи потрібні історії успіху, які можуть стати взірцем та натхненням для інших.

Джерело

Нагадуємо також, що Фестиваль також продовжив дедлайн подачі робіт та оплати, а також строки дії кампаній, що подаються на Леви.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Галина Пуліна та Дем'ян Ом про любов до літератури та усвідомлений розвиток

Галина Пуліна та Дем’ян Ом про любов до літератури та усвідомлений розвиток

Чимало світових компаній-гігантів та міжнародних організацій, таких як ООН, OSCE, Greenpeace, — практикують lifelong learning. Йдеться про безперервну освіта під ...

Norton commander, касетні програвачі та політехніка: ребрендинг музею КПІ вiд Y agency

В рамках карантинного затишшя Y agency вирішило протестувати нову для агентства послугу — smart branding. «Що ми можемо зробити для ...

Lions Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

Підсумки третього дня Lions Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Співзасновника та гендиректора консалтингової фірми TwentyFirstCenturyBrand було запрошено підбити підсумки третього дня Lions Live.

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.