Cannes Lions ініціює обмін ідеями серед креативної спільноти

Нинішня криза вплинула на всіх нас так, як цього ніхто не очікував. І побоювання щодо майбутнього не оминули нікого. Але у цьому розколотому світі варто завжди пам’ятати, що єдність зусиль, співпраця та обмін ідеями роблять нас сильнішими. І навіть у час, коли наші можливості раптом виявилися обмеженими, не слід забувати, на що здатна креативність.

Протягом цих кількох тижнів організаторам фестивалю Каннські Леви випала нагода поспілкуватися з представниками світової креативної спільноти, які поділилися цікавими історіями про винахідливість, співпрацю та милосердя. Історіями про те, як наполегливо зараз працюють креатори, щоб адаптуватися до змін у поведінці людей, нових обставин та тривалої ізоляції, а також, щоб змінити ситуацію на краще.

Саме тому Cannes Lions відкриває свою платформу для обміну ідеями та історіями. Креативна спільнота буде рада почути всіх: від брендів, що переходять на випуск антисептиків, до платформ контенту для психологічної підтримки чи компаній, які здійснюють реформи на ходу.

Фестиваль також публікуватиме актуальні виступи учасників, огляди робіт-переможців та корисну інформацію щодо нинішньої ситуації. Щотижня увазі креативної спільноти будуть представлені нові ідеї щодо креативного рішення актуальних проблем.

Зокрема, цього тижня ви маєте нагоду почути виступ сера Кена Робінсона, який нагадує, що «велике завдання креативності полягає в тому, щоб піддавати сумніву очевидне, все те, що ми звикли сприймати як даність».

Шукайте натхнення

У цей час просто не можна не нагадувати про важливість миття рук. Тому Cannes Lions пропонує ознайомитися з добіркою відповідних кампаній-лауреатів Фестивалю, які були спрямовані на те, щоб змінити поведінку суспільства.

Розвивайтеся

Також Каннські Леви надають всім студентам університетів доступ до своєї платформи The Work. Адже в цей період ізоляції дуже важливо, щоб обмін ідеями не припинявся і майбутні колеги-креатори продовжували розвиватися і мали для цього всі необхідні ресурси.

Будьте в курсі

У стислому звіті партнерів Фестивалю з WARC можна дізнатися корисні поради про те, як адаптувати свою маркетингову стратегію до тенденцій, які наразі, під час пандемії COVID-19, докорінно змінюють суспільство, бізнес та економіку.

Якщо у вас є ідеї, історії та досвід, якими ви хотіли б поділитися з креативною спільнотою та які були б корисними для суспільства у цей час, ви маєте таку можливість. Тим більше, що зараз всім як ніколи потрібні історії успіху, які можуть стати взірцем та натхненням для інших.

Джерело

Нагадуємо також, що Фестиваль також продовжив дедлайн подачі робіт та оплати, а також строки дії кампаній, що подаються на Леви.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.