Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями і динамічно відновлювати контроль над ситуацією. Зокрема Carat створив і запустив Facebook-сторінку AdGoodNews.

Останні кілька тижнів новинні стрічки переповнені гучними заголовками про коронавірус. У цьому шумі необхідно постійно виділяти основні тренди і забезпечувати клієнтів надійними коротко- і середньостроковими сценаріями комунікацій. Ідея створення каналу добрих новин, контент якого відрізняється від решти інформаційного шуму, була реалізована за два дні.

Завдання AdGoodNews — пояснити, що життя триває і показати, як можна пристосуватися до нових викликів, демонструючи статистичні дані та приклади адаптації бізнесів до #thenewnormal.

«Carat Ukraine добре розуміє нову реальність, так як проходить вже не перша криза, і оперує значною частиною рекламних бюджетів клієнтів, — коментує Маріанна Рудик, Strategy Team Lead Carat Ukraine. — Зараз час швидкого реагування, швидких даних і инсайтів, які бренд-команди, маркетологи зможуть використовувати у своїй роботі в real time. Ми ділимося цією інформацією з усім ринком, розуміючи, що зараз не час ховати її в презентаціях. Як то кажуть: “When times are good you should advertise. When times are bad you must advertise”».

AdGoodNews

Кожен день стратегічна команда агентства шукає цікаві та надійні інсайти, статистику та тренди, аналізує іноземний досвід, перевіряє, як змінюється споживання українців, переглядає звіти дослідницьких компаній і ділиться на каналі найактуальнішим. З 16 березня за два тижні на сторінку підписалися 400 осіб. Це маркетологи, рекламісти і медіаспеціалісти партнерів і підрядників агентства.

«Ми задоволені якістю нашої аудиторії та вдячні клієнтам, які підтримали ініціативу і не тільки підписалися на канал, але і дають зворотний зв’язок, діляться корисними даними. Настала ера партнерств і колаборацій. Об’єднавшись, рекламна індустрія зможе подолати будь-які перешкоди!», — резюмує Маріанна Рудик.

Агентство Carat Ukraine буде раде публікувати релевантні новини інших агентств і холдингів у себе на сторінці, залишаючи за собою право модерації.

Нагадаємо також, що вчора Cannes Lions відкрив свою платформу для обміну ідеями та історіями. Креативна спільнота буде рада почути всіх: від брендів, що переходять на випуск антисептиків, до платформ контенту для психологічної підтримки чи компаній, які здійснюють реформи на ходу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...