Cannes Lions: работы победителей в категории Direct

Обладатель Гран – при агентство GREY NEW YORK за работу INTERCEPTION для компании VOLVO 

Обладатели “Золотых Львов”:

Агентство SAATCHI & SAATCHI SWITZERLAND Geneva с работой THE HIV+ ISSUE для компании VANGARDIST MAGAZINE 

Агентство BETC Paris / BETC DIGITAL Paris  с работой THE INTERACTIVE FORM для компании CANAL+ 

Агентство MARCEL Paris с работой #HANDSOFF для компании MARC DORCEL 

Агентство FCB CHICAGO  с работой JOE BOXER INACTIVITY TRACKER для компании KMART / JOE BOXER 

Агентство McCANN PARIS с работой MAKEUP GENIUS для компании L'ORÉAL PARIS 

Агентство DDB SPAIN Madrid с работой HOLOGRAMS FOR FREEDOM для компании NO SOMOS DELITO (WE ARE NOT CRIME) 

Агентство THE ALS ASSOCIATION Washington с работой THE ICE BUCKET CHALLENGE для компании THE ALS ASSOCIATION 

Агентство GREY NEW YORK с работой INTERCEPTION для компании VOLVO 

Агентство BETC Paris / BETC DIGITAL Paris с работой THE INTERACTIVE FORM для компании CANAL+ 

Агентство MARCEL Paris с работой #HANDSOFF для компании MARC DORCEL 

Агентство INGO Stockholm с работой BOSSE'S MILK для компании LIDL DISCOUNT FOOD STORE 

Агентство LEO BURNETT TORONTO  / LEO BURNETT CHICAGO  / LEO BURNETT LONDON  / HOLLER London с работой #LIKEAGIRL для компании PROCTER & GAMBLE 

Агентство MARURI GREY Guayaquil с работой BLIND TRIP для компании MINISTRY OF TRANSPORTATION AND TOURISM 

Агентство MARCEL Paris с работой THE FRESHEST ORANGE JUICE BRAND для компании INTERMARCHÉ 

Агентство GGH LOWE Hamburg / GRABARZ & PARTNER Hamburg с работой NAZIS AGAINST NAZIS – GERMANY’S MOST INVOLUNTARY CHARITY WALK для компании ZDK GESELLSCHAFT DEMOKRATISCHE KULTUR 

Агентство DDB SPAIN Madrid с работой HOLOGRAMS FOR FREEDOM для компании NO SOMOS DELITO (WE ARE NOT CRIME) 

Агентство R/GA New York с работой LOVE HAS NO LABELS для компании ADCOUNCIL 

Агентство GRABARZ & PARTNER Hamburg / GGH LOWE Hamburg с работой NAZIS AGAINST NAZIS – GERMANY’S MOST INVOLUNTARY CHARITY WALK для компании ZDK GESELLSCHAFT DEMOKRATISCHE KULTUR 

Агентство F/NAZCA SAATCHI & SAATCHI São Paulo с работой SOUNDLAB BOX для компании LEICA GALLERY SÃO PAULO 

Агентство BETC Paris / BETC DIGITAL Paris с работой THE INTERACTIVE FORM для компании CANAL+ 

Мнение эксперта о работах-победителях в категории Direct читайте здесь

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...