• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Burger King обмінює фото кнопки-гамбургера на Воппери

23 Липня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Свого часу дизайнер на ім’я Норм Кокс (Norm Cox), який у 1980-х роках працював на компанію Xerox, створив маленьку, але дуже важливу піктограму з трьох ліній і яку тепер можна побачити на всіх комп’ютерах та мобільних пристроях. Він називав її «дорожнім знаком», «решіткою вентиляції» та «контейнером для пунктів контекстуального меню», але ніколи не порівнював її з їжею. Але все ж багато років по тому ці три паралельні риски у верхньому кутку екрана отримали назву кнопки-гамбургера. Тепер ви знаєте.

І от нещодавно у Чилі мережа фастфуду Burger King запустила кампанію, яка побудована навколо цієї кнопки. Агенція Wolf BCPP вирішила нагадати у такий спосіб про цілком реальні гамбургери. Для цього чилійські користувачі мають зробити скріншот «гамбургера», надіслати це фото прямим повідомленням на Instagram-адресу бренда і отримати промо-код на безкоштовний Воппер (і безкоштовну доставку). Тобто Burger King обмінює фото кнопки-гамбургера на справжні гамбургери.

Баланс фастфуду та Інтернету

Ця програма розрахована лише на споживачів з Чилі. Як пояснює агенція Wolf BCPP, що базується в Сантьяго, її кампанія спирається на те спостереження, що для багатьох жителів Чилі ця кнопка – єдиний гамбургер, який вони могли бачити від початку карантину.

На підтвердження цих міркувань агенція наводить таку статистику, що за час карантину в Чилі продажі фастфуду впали на 11% за даними Торгової палати Чилі. Натомість Інтернет-трафік підскочив аж на 40%, як з’ясувала телекомунікаційна компанія Subtel.

Відповідно, за весь цей час, проведений у кіберпросторі, люди мали добряче зголодніти. Тому Burger King і обмінює фото кнопки-гамбургера на справжню їжу, щоб споживачі припинили нарешті голодними очима дивитися на кнопки на екрані й почали насолоджуватися життям.

Непогана ідея, чи не так?

Джерело

Читайте також:

На початку карантину мережа Burger King скористалася Вопперами, щоб заохотити школярів не забувати про навчання, винагороджуючи у такий спосіб їх знання.

В Парагваї споживачів спонукали добре вивчити межі зони покриття ресторанів Burger King, перетворюючи їх контури на малюнки.

А в ряді міст Іспанії скутери доставки Burger King було прикрашено та перефарбовано у веселкові кольори, щоб хоч так компенсувати місцевим жителям скасований через карантин прайд-парад.

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікаціїфастфуд

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.