Свого часу дизайнер на ім’я Норм Кокс (Norm Cox), який у 1980-х роках працював на компанію Xerox, створив маленьку, але дуже важливу піктограму з трьох ліній і яку тепер можна побачити на всіх комп’ютерах та мобільних пристроях. Він називав її «дорожнім знаком», «решіткою вентиляції» та «контейнером для пунктів контекстуального меню», але ніколи не порівнював її з їжею. Але все ж багато років по тому ці три паралельні риски у верхньому кутку екрана отримали назву кнопки-гамбургера. Тепер ви знаєте.
І от нещодавно у Чилі мережа фастфуду Burger King запустила кампанію, яка побудована навколо цієї кнопки. Агенція Wolf BCPP вирішила нагадати у такий спосіб про цілком реальні гамбургери. Для цього чилійські користувачі мають зробити скріншот «гамбургера», надіслати це фото прямим повідомленням на Instagram-адресу бренда і отримати промо-код на безкоштовний Воппер (і безкоштовну доставку). Тобто Burger King обмінює фото кнопки-гамбургера на справжні гамбургери.
Баланс фастфуду та Інтернету
Ця програма розрахована лише на споживачів з Чилі. Як пояснює агенція Wolf BCPP, що базується в Сантьяго, її кампанія спирається на те спостереження, що для багатьох жителів Чилі ця кнопка – єдиний гамбургер, який вони могли бачити від початку карантину.
На підтвердження цих міркувань агенція наводить таку статистику, що за час карантину в Чилі продажі фастфуду впали на 11% за даними Торгової палати Чилі. Натомість Інтернет-трафік підскочив аж на 40%, як з’ясувала телекомунікаційна компанія Subtel.
Відповідно, за весь цей час, проведений у кіберпросторі, люди мали добряче зголодніти. Тому Burger King і обмінює фото кнопки-гамбургера на справжню їжу, щоб споживачі припинили нарешті голодними очима дивитися на кнопки на екрані й почали насолоджуватися життям.
Непогана ідея, чи не так?
Читайте також:
На початку карантину мережа Burger King скористалася Вопперами, щоб заохотити школярів не забувати про навчання, винагороджуючи у такий спосіб їх знання.
В Парагваї споживачів спонукали добре вивчити межі зони покриття ресторанів Burger King, перетворюючи їх контури на малюнки.
А в ряді міст Іспанії скутери доставки Burger King було прикрашено та перефарбовано у веселкові кольори, щоб хоч так компенсувати місцевим жителям скасований через карантин прайд-парад.