Бренди в TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Перша безкоштовна онлайн-зустріч AIR Influence MeetUps відбудеться 1 червня 2020 року. Вона буде присвячена можливостям TikTok для брендів в Україні.

За 90 хвилин учасники зустрічі дізнаються від експертів-практиків про наступне:

  • які тренди спостерігаються на платформі TikTok у світі та як на це вплинув Covid-19, а які тренди є суто локальними українськими;
  • чому TikTok — це не лише про фанові відео;
  • які можливості наявні на платформі саме для українських брендів та підприємців;
  • як розвивати профіль бренда у TikTok і бути у тренді;
  • які нюанси слід враховувати, працюючи на платформі…

Та багато іншого, не менш цікавого.

Деякі українські бренди вже достатньо успішні в TikTok. Директорка з маркетингу фешн-ритейлера INTERTOP Валерія Толочіна та головний smm-ник мережі АЛЛО Євген Григор’єв поділяться досвідом, здобутим під час розвитку своїх брендів у TikTok, дадуть відповіді на запитання учасників.

Крім цього, модераторка мітапу Віра Сливінська, Head of Global Business Development в AIR, поділиться оглядом платформи та інсайтами, до яких AIR має доступ як партнер TikTok. Це чудовий шанс дізнатися про існуючі можливості, про те, як уникнути неприємних несподіванок та як зловити хвилю трендів.

Після зустрічі всі учасники отримають бонус від AIR Media-Tech — чек-ліст із кроками та практичними порадами для швидкого старту бренду у TikTok.

Участь у мітапі безкоштовна за обов’язковою попередньою реєстрацією. Посилання на зустріч учаник отримає на електронну адресу, яку вкаже та підтвердить відповідно до інструкції у листі.

Бренди і TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

AIR Influence Meetups — це cерія зустрічей міжнародного ком’юніті, що об’єднує маркетологів, інфлюенсерів, фахівців з комунікацій для обміну знаннями, нетворкінгу та синергії.

Джерело


В анонсі загадали, що деякі українські бренди вже достатньо успішні в TikTok. Серед таких брендів — Ощадбанк, відео якого набрало 7 мільйонів переглядів за 2 дні.

Також нагадуємо, що Made in Ukraine оголошує другий фестиваль ONLINE, який пройде під гаслом «Смакуй життя!», і триватиме 6 днів.

А 2 липня 2020 року Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні та Український культурний фонд організовує свій традиційний літній захід — Третій міжнародний ярмарок грантів у сфері культури

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...