Бренди в TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Перша безкоштовна онлайн-зустріч AIR Influence MeetUps відбудеться 1 червня 2020 року. Вона буде присвячена можливостям TikTok для брендів в Україні.

За 90 хвилин учасники зустрічі дізнаються від експертів-практиків про наступне:

  • які тренди спостерігаються на платформі TikTok у світі та як на це вплинув Covid-19, а які тренди є суто локальними українськими;
  • чому TikTok — це не лише про фанові відео;
  • які можливості наявні на платформі саме для українських брендів та підприємців;
  • як розвивати профіль бренда у TikTok і бути у тренді;
  • які нюанси слід враховувати, працюючи на платформі…

Та багато іншого, не менш цікавого.

Деякі українські бренди вже достатньо успішні в TikTok. Директорка з маркетингу фешн-ритейлера INTERTOP Валерія Толочіна та головний smm-ник мережі АЛЛО Євген Григор’єв поділяться досвідом, здобутим під час розвитку своїх брендів у TikTok, дадуть відповіді на запитання учасників.

Крім цього, модераторка мітапу Віра Сливінська, Head of Global Business Development в AIR, поділиться оглядом платформи та інсайтами, до яких AIR має доступ як партнер TikTok. Це чудовий шанс дізнатися про існуючі можливості, про те, як уникнути неприємних несподіванок та як зловити хвилю трендів.

Після зустрічі всі учасники отримають бонус від AIR Media-Tech — чек-ліст із кроками та практичними порадами для швидкого старту бренду у TikTok.

Участь у мітапі безкоштовна за обов’язковою попередньою реєстрацією. Посилання на зустріч учаник отримає на електронну адресу, яку вкаже та підтвердить відповідно до інструкції у листі.

Бренди і TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

AIR Influence Meetups — це cерія зустрічей міжнародного ком’юніті, що об’єднує маркетологів, інфлюенсерів, фахівців з комунікацій для обміну знаннями, нетворкінгу та синергії.

Джерело


В анонсі загадали, що деякі українські бренди вже достатньо успішні в TikTok. Серед таких брендів — Ощадбанк, відео якого набрало 7 мільйонів переглядів за 2 дні.

Також нагадуємо, що Made in Ukraine оголошує другий фестиваль ONLINE, який пройде під гаслом «Смакуй життя!», і триватиме 6 днів.

А 2 липня 2020 року Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні та Український культурний фонд організовує свій традиційний літній захід — Третій міжнародний ярмарок грантів у сфері культури

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Nebo на культурній орбіті: повернення «Друзів», «спекотний ляяяяям» і пляж посеред Вільнюса

Привіт, земляни! Є речі, які постійно повторюються: щоранку встає сонце, щовечора місто стоїть в заторах, щодватижні Nebo ideas agency розповідає ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...