Бренди в TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Перша безкоштовна онлайн-зустріч AIR Influence MeetUps відбудеться 1 червня 2020 року. Вона буде присвячена можливостям TikTok для брендів в Україні.

За 90 хвилин учасники зустрічі дізнаються від експертів-практиків про наступне:

  • які тренди спостерігаються на платформі TikTok у світі та як на це вплинув Covid-19, а які тренди є суто локальними українськими;
  • чому TikTok — це не лише про фанові відео;
  • які можливості наявні на платформі саме для українських брендів та підприємців;
  • як розвивати профіль бренда у TikTok і бути у тренді;
  • які нюанси слід враховувати, працюючи на платформі…

Та багато іншого, не менш цікавого.

Деякі українські бренди вже достатньо успішні в TikTok. Директорка з маркетингу фешн-ритейлера INTERTOP Валерія Толочіна та головний smm-ник мережі АЛЛО Євген Григор’єв поділяться досвідом, здобутим під час розвитку своїх брендів у TikTok, дадуть відповіді на запитання учасників.

Крім цього, модераторка мітапу Віра Сливінська, Head of Global Business Development в AIR, поділиться оглядом платформи та інсайтами, до яких AIR має доступ як партнер TikTok. Це чудовий шанс дізнатися про існуючі можливості, про те, як уникнути неприємних несподіванок та як зловити хвилю трендів.

Після зустрічі всі учасники отримають бонус від AIR Media-Tech — чек-ліст із кроками та практичними порадами для швидкого старту бренду у TikTok.

Участь у мітапі безкоштовна за обов’язковою попередньою реєстрацією. Посилання на зустріч учаник отримає на електронну адресу, яку вкаже та підтвердить відповідно до інструкції у листі.

Бренди і TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

AIR Influence Meetups — це cерія зустрічей міжнародного ком’юніті, що об’єднує маркетологів, інфлюенсерів, фахівців з комунікацій для обміну знаннями, нетворкінгу та синергії.

Джерело


В анонсі загадали, що деякі українські бренди вже достатньо успішні в TikTok. Серед таких брендів — Ощадбанк, відео якого набрало 7 мільйонів переглядів за 2 дні.

Також нагадуємо, що Made in Ukraine оголошує другий фестиваль ONLINE, який пройде під гаслом «Смакуй життя!», і триватиме 6 днів.

А 2 липня 2020 року Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні та Український культурний фонд організовує свій традиційний літній захід — Третій міжнародний ярмарок грантів у сфері культури

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Дмитро Маленко та Дем’ян Ом про свободу і творчість у бізнесіДмитро Маленко та Дем’ян Ом про свободу і творчість у бізнесі

Дмитро Маленко та Дем’ян Ом про свободу і творчість у бізнесі

Спілкуватися з математиками, інженерами та іншими представниками технічної сфери для гуманітарія — ніби сісти не в той трамвай. Здавалося б ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Михайло Рябоконь і Дем'ян Ом про українську інженерію, пошуки істини та завдання людиниМихайло Рябоконь і Дем'ян Ом про українську інженерію, пошуки істини та завдання людини

Михайло Рябоконь і Дем’ян Ом про українську інженерію, пошуки істини та завдання людини

Дивлячись у небо, ми споглядаємо маленьку частинку всесвіту. Вчення і уявлення про космічну галузь базується на двох напрямах, що певною ...

Микита Шаленний і Дем'ян Ом про щастя і правдуМикита Шаленний і Дем'ян Ом про щастя і правду

Микита Шаленний і Дем’ян Ом про щастя і правду

Микита Шаленний — не просто художник, який працює у жанрах живопису, відео, фотографії, інсталяції. Усю свою енергію він направляє на ...

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».