Made in Ukraine онлайн: розклад активностей на тиждень

Made in Ukraine оголошує другий фестиваль ONLINE, який пройде під гаслом «Смакуй життя!», і триватиме 6 днів.

🗓 28-30 травня

🗓 2-4 червня

Прямі ефіри проходитимуть на сторінці Made in Ukraine в Інстаграм, а потім там зберігаються.

Цього тижня на гостей Made in Ukraine онлайн чекають тренування, майстер-класи та вечірки від діджеїв кожного вечора:

Четвер, 28 травня, 15:00 — освіжаючі напої з кавою вдома з Вадимом Грановським

Засновник кав’ярні Coffee in Action та чемпіон Великої Британії з приготування кави у джезві. Розкаже про cold brew та напої на його основі.

П’ятниця, 29 травня, 15:00 — естетичний букет із сезонних квітів разом з Іванною Герасимчук

Іванна — засновниця студії декору та флористики Decorme. Вона декорує фестивалі і робить найгарніші фотозони, може прикрасити весілля або презентацію, створити букет про який всі будуть питати.

Іванна покаже, як за допомогою квітів можна створити круті фото для соцмереж.

Субота, 30 травня, 15:00 — смачний обід із сезонних продуктів вдома з Юлією Савостіною

Засновниця Made in Ukraine Юлія розкаже про користь локальних та сезонних продуктів для організму. У прямому ефірі Юлія приготує обід.

Середа, 3 червня, 15:00 — корисні та смачні цукерки готуємо вдома разом з учасницею телепроєкту «Model XL» Олею Євсою

Після проєкту Оля схудла на 15 кг та вирішила подарувати можливість їсти корисні та смачні солодощі всім бажаючим, створивши власний бренд корисних солодощів  Zevsa food.

Made in Ukraine онлайн: розклад активностей на тиждень

Крім майстер-класів кожного вечора, о 19:00 буде онлайн-вечірка з різними діджеями. 

Щодня на гостей чекає маркет прямо у стрічці новин — різноманітні бренди розкажуть про себе та покажуть свою продукцію в режимі онлайн. Кожен день буде присвячений окремій рубриці, отже, це гарна нагода познайомитися з українськими брендами.


Нагадаємо також, Made in Ukraine запустили соціальну кампанію «Ти мій антивірус», де розповідають історії малих та середніх підприємств, які дуже хочуть пережити цю кризу і яким потрібно, щоб якомога більше людей дізнались про них. Медіа Creativity.ua приєдналось до акції і поширює ці історії на сайті та своїх сторінках у соцмережах у вигляді дайджесту.

Перший дайджест, у якому ви дізнаєтесь про українських виробників з фокусом на натуральність та хендмейд, — читайте тут.

Другий дайджест, який познайомить з платформою бебісітерів, HR-компанією, а також брендами одягу та аксесуарів і навіть еко-косметики для тварин, — читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд «Природне Джерело» та «ДонорUA» запускають спільний соціальний проєкт «Крапля до краплі»

Кров – це рідина, без якої неможливе функціонування людського організму. Донорська кров, як і питна вода, необхідна для всебічної підтримки ...

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Ініціатива Walk Free через популярні в YouTube жанри показує проблему сучасного рабства

Щоб показати проблему сучасного рабства, відео імітує челендж з виготовлення іграшки, майстер-клас з макіяжу та екскурсію розкішним будинком.

Популярні українські музиканти запишуть дитячий альбом «Співанкограй»

Популярні українські музиканти записали дитячий альбом «Співанкограй»

Створення альбому «Співанкограй» стало можливим не лише за доброї волі музичної спільноти, а й за фінансової підтримки Українського культурного фонду. ...

Платформа The Book of Man пропонує на вибір відмазки від відеодзвінків

На новому мікросайті Sound the Excuse можна знайти численні аудіозаписи завивання сирен, бунтівного бурчання шлунків, котячого блювання тощо.

Серцебиття є частиною мелодії в музичному кліпі про дітей з вадами серця

В музичному кліпі про дітей з вадами серця дійсно можна почути серцебиття, що належить однорічному хлопчику, який живе з трьома вродженими вадами серця.