Бренд OREO оголосив про нову колаборацію з Леді Гагою

OREO з гордістю оголошує про співпрацю з однією з найбільших ікон поп-сцени – Леді Гагою – у рамках нової супер-кампанії «Запиши хіт з OREO». Це дизайн-колаборація мрії, натхненна сенсаційним танцювальним альбомом співачки 2020 року під назвою Chromatica.

Класичне пакування OREO перетвориться на синьо-рожеве в стилі альбому Chromatica із зображенням розірваної упаковки, крізь яку проглядається класичне печиво.

Бренд OREO оголосив про нову колаборацію з Леді Гагою

Бренд та Леді Гага поділяють спільні цінності – надихати інших та поширювати добро. Вони вірять у силу музики, яка здатна об’єднувати людей та надавати їм можливість висловити те, що не можна висловити словами.

Прихильникам бренду та «маленьким монстрам» доведеться дочекатися виходу лімітованої серії в упаковці звичайного розміру та у зручній тубі. В Україні нова упаковка найулюбленішого печива ласунів у всьому світі з’явиться в лютому 2021 року.


Перегляньте також: Бренд Butterfinger зняв справжню детективну історію про викрадачів солодощів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як виглядатиме пневмопотяг: Virgin Hyperloop зазирає у 2030 рік

Концептуальне відео Hyperloop проводить глядача всіма етапами подорожі пневмопотягом, починаючи від входу на елегантно спроєктовану станцію.

Molson Coors спробує транслювати рекламу прямо в сни

Бренди Coors Light та Coors Seltzer спільно з агенцією DDB вирішили спробувати транслювати рекламу пива в сни допитливих добровольців.

Портрети, обірвані, як життя. Художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жінок-жертв домашнього насильства

Британська художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жертв домашнього насильства. Таким чином вона вшанувала пам’ять жінок, убитих їхніми колишніми чи нинішніми ...

В Америці створили Da Vinci of Debt — найдорожчу інсталяцію в історії мистецтва

Американський пивний бренд Natural Light установив композицію Da Vinci of Debt («Да Вінчі в борг») у залі центрального вокзалу в ...

Gamefabrique Games

Чотири поради, як брендам вдало інтегруватись у відеоігри

Коли відеоігри стали тривимірними, а їхні бюджети перевалили за сотні тисяч доларів, бренди побачили в іграх майданчик для промо. Вдалося ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...