Бренд OREO оголосив про нову колаборацію з Леді Гагою

OREO з гордістю оголошує про співпрацю з однією з найбільших ікон поп-сцени – Леді Гагою – у рамках нової супер-кампанії «Запиши хіт з OREO». Це дизайн-колаборація мрії, натхненна сенсаційним танцювальним альбомом співачки 2020 року під назвою Chromatica.

Класичне пакування OREO перетвориться на синьо-рожеве в стилі альбому Chromatica із зображенням розірваної упаковки, крізь яку проглядається класичне печиво.

Бренд OREO оголосив про нову колаборацію з Леді Гагою

Бренд та Леді Гага поділяють спільні цінності – надихати інших та поширювати добро. Вони вірять у силу музики, яка здатна об’єднувати людей та надавати їм можливість висловити те, що не можна висловити словами.

Прихильникам бренду та «маленьким монстрам» доведеться дочекатися виходу лімітованої серії в упаковці звичайного розміру та у зручній тубі. В Україні нова упаковка найулюбленішого печива ласунів у всьому світі з’явиться в лютому 2021 року.


Перегляньте також: Бренд Butterfinger зняв справжню детективну історію про викрадачів солодощів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...