• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

29 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться
Share on FacebookShare on Twitter

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води у бляшанках Liquid Death вирішив логічно розвинути цю ідею, запустивши кампанію з дуже… щедрим на вибухи роликом. У межах ініціативи Loving Homes For Plastic бренд Liquid Death пропонує американським споживачам разом із кожною покупкою, зробленою онлайн, отримати десять передплачених поштових наліпок, які дозволяють надсилати пластикові пляшки назад виробникам газованих напоїв. Хай начуваються!

І, так, в США такі пусті пляшки дійсно можна надсилати поштою.

Звісно, пошта може йти довгенько, але ж ці пляшки розкладаються століттями! Тобто навіть з усіма затримками в дорозі вони приїдуть назад до Coca-Cola чи Pepsi в абсолютно неушкодженому вигляді.

Щоб прорекламувати таку ініціативу, креативна агенція Callen та режисер Карл Сандемо з продакшн-компанії Hobby Films підірвали чимало речей. Серед них модель Землі з пап’є-маше, кілька допотопних комп’ютерів та морська черепаха. (Не переймайтеся, з черепахою то був дійсно спецефект. З Шеллі все добре. Чесно!)

Завершується цей ролик теж великим «бумс!» для тих, кому тут мало екшену здавалося.

«Ми нікого конкретно не пародіюємо, — пояснив виданню Muse гендиректор Liquid Death Майк Цессаріо. — Просто ми вирішили, що стиль 1990-х років є візуально цікавим та унікальним. Наша концепція полягала в тому, щоб взяти стару та негламурну технологію — пошту — і скористатися нею для вирішення сучасної проблеми пластикового забруднення».

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Гумор і провокація (метал і готика)

Кампанія, що допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони взялися, є цілком в дусі комічного та провокативного маркетингу Liquid Death. Цей бренд свого часу і музичні альбоми з негативних відгуків записував (у стилі хеві-метал, звісно), і пропонував пафосні імена для немовлят (Доктор-Вбивчі-Кістки, Пекельний Мясобий тощо), і засмічене Пекло показував (навіть демони ненавидять пластик).

«Все, що ми з цим брендом робили, було спрямоване на те, щоб розсмішити як нас самих, так і наших друзів, які не знаються на маркетингу, — стверджує Цессаріо. — І поки що такий підхід працює дуже добре. Виявилося, що різні соціальні та вікові групи не такі вже й сегментовані, як може здатися. Вони мають чимало спільного. Гумор, ідеї, розваги та цінності часто виходять за рамки віку, доходу, статі та місця проживання. Тож дарма численні маркетологи так на цьому зациклюються».

Джерело


Пропонуємо вам також переглянути добірку екоматеріалів, якими послуговуються дизайнери, створюючи екологічні продукти.

Теги: відеогуморекологіякреатив

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
Аналітика

Оновлені прогнози розвитку рекламно-комунікаційного ринку України 2025

1 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.