Елітні бренди завжди шукають неординарні способи привернення уваги до своєї продукції, обгортаючи відеокамери паперовим корпусом, пропонуючи почекати сто років чи перехоплюючи покупців просто перед носом у конкурентів. Ці шість робіт з добірки The Work є хорошим прикладом того, як несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші веде до жвавого обговорення продукту і перетворює цікавість на готовність зробити покупку.
My Mutant Brain (Kenzo, MJZ Los Angeles, 2017)
Цей мініфільм Спайка Джонза здобув в Каннах чимало Левів і став дуже оригінальною демонстрацією дорогих парфумів. Сповнена нестримної енергії головна героїня одразу привертає до себе всі погляди. Жінкам в рекламі предметів розкоші часто відводиться доволі пасивна роль. Але не цій.
Not Coming Soon (Remy Martin, Fred & Farid New York, 2016)
Коньячний бренд Remy Martin спільно з Джоном Малковичем створив фільм, який покажуть аж у 2115 році. У такий новаторський спосіб вони показали, що коньяк Луї XII має настоятися сто років, перш ніж його можна буде пити. Це наочний приклад того, як можна заінтригувати свою аудиторію, здійнявши багато шуму з нічого.
Hotel Promotion (Art Series Hotel, Naked Communications Sydney, 2012)
Як переконати людей зупинитися в розкішному готелі? Запропонувати їм можливість вкрасти картину Бенксі в процесі. Така зухвала кампанія привернула до мережі готелів Art Series як ніколи багато постояльців, а доходи від неї втричі перевищили витрати.
Clowns (Audi, Audi Milton Keynes, 2018)
Реклама дорогих машин зазвичай складається з демонстрації шкіряних салонів, технічних наворотів та плавних обводів корпусу. Компанія Audi від усього цього відмовилася, подібно до Art Series довівши, що несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші запам’ятовується людям набагато краще.
Paper Skin (Fedrigoni Germany, Geometry Global Berlin, 2014)
Папір – не те, що викликає захват у більшості людей. Тому преміум-бренд Fedrigoni спільно з Leica розробив новий дизайн для корпусу відеокамер, замінивши шкіру цупким пакувальним папером і обгорнувши все це альбомом зразків. Таким чином творча колаборація дозволила Fedrigoni знайти шлях до своєї аудиторії.
The Volvo Hijacking Car Service (Volvo, We Believers New York, 2015)
Направивши розкішні моделі Volvo перехопити людей, що прямують до автосалонів конкурентів, цей бренд змусив багато кого засумніватися в тому. що їм конче необхідний BMW, Audi чи Mercedes. Якісь 15 хвилин за кермом Volvo та демонстрація його характеристик довели, що Volvo їм нічим не поступається.