В рамках благотворительного проекта компании Watsons в Национальном институте сердечно-сосудистой хирургии им. Н. Н. Амосова сделали юбилейную операцию. «Ангелы Watsons» спасли 50 сердец, показав, как просто можно приобщиться к благотворительности всей страной.  

Проект «Ангелы Watsons» стартовал в 2016 году. Механика проекта очень проста: клиенты покупают магниты или другую продукцию с логотипом «Ангелы Watsons», продукты с маркировкой Watsons Exclusive или переводят баллы с карты Watsons Club. Каждый месяц компания покупает на собранные деньги окклюдер (небольшой имплантат). Кардиохирурги совершенно бесплатно выполняют эндоваскулярные операции (не требующие хирургического вмешательства).

В рамках проекта Watsons работает с благотворительным фондом «Сердца будущего», с которым связываются родители детей с врожденным пороком сердца со всей Украины. В первую очередь, помощь оказывают тем, кто нуждается в наибольшей поддержке — это дети из малообеспеченных семей, неполные семьи и дети воинов АТО.

Подробнее ознакомиться с проектом можно на сайте.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...