Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих проблем: рак молочної залози та гендерне насильство, які чи не найбільше загрожують їхньому життю й добробуту як у всьому світі, так і в нашій країні зокрема. За даними Всеукраїнського дослідження*, в Україні 34% жінок зазнають домашнього насильства особисто або знають про випадки насилля у своєму оточенні.

Статистика захворюваності на рак молочної залози ще жахливіша — кожна сьома українка стикається з цією хворобою. У кожної четвертої жінки хворобу виявляють на стадії, коли шанси на виживання мінімальні. Головна проблема, чому в українок захворювання діагностують переважно на пізніх стадіях, — нехтування щорічним візитом до мамолога задля перевіряння молочних залоз.

Лише чверть жінок в Україні відвідують мамолога чи проходять мамографію щороку, інші 37% роблять це зрідка. І прикра цифра — 38% українок за все своє життя жодного разу не відвідують мамолога!

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Саме тому Avon розпочинає продаж благодійних брошок, щоб запобігти раку молочної залози в жінок і допомогти постраждалим від гендерного насильства. 100% прибутку від продажу буде спрямовано на втілення в життя благодійних проєктів компанії: придбання в межах Місії проти раку молочної залози 20-ї одиниці мамографічного обладнання, яке є золотим стандартом у всьому світі для виявлення хвороби на початкових стадіях; і надання притулку жінкам, що зазнали гендерного насильства. Ініціатива розпочнеться у квітні та триватиме до кінця року.

«У всьому світі жінки стикаються з багатьма проблемами, але є такі, що безпосередньо загрожують їхньому життю. Серед них — домашнє насильство і рак молочної залози. Боротьба з цими проблемами для Avon і в світі, і в нашій країні — першочергові завдання.

За всі роки поширення й розвитку в Україні Місій проти раку молочної залози і домашнього насильства ми придбали для державних медзакладів 19 одиниць мамографічного обладнання, підтримували гарячу лінію для потерпілих від насильства, на яку лише впродовж 2020 року звернулися 9855 жінок, і передали речі для забезпечення їхніх потреб на суму 10 мільйонів гривень. Все це вдалося тільки завдяки підтримці доброчинних ініціатив Avon з боку наших клієнтів, партнерів і представників. Я закликаю українок прилучитися до ініціативи й урятувати життя жінок в Україні! Прикрасьмо цю весну добрими справами, символами яких є брошки. Адже благодійність пасує до всього!» — прокоментувала Єлизавета Коробченко, генеральна директорка Avon в Україні та Грузії.

Підтримати ініціативу й придбати благодійні брошки можна вже з 1 квітня на сайті my.avon.ua та в каталозі.

Раніше компанія Avon провела продаж благодійної помади, щоб допомогти жінкам, які постраждали від домашнього насильства.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...