• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

23 Квітня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих проблем: рак молочної залози та гендерне насильство, які чи не найбільше загрожують їхньому життю й добробуту як у всьому світі, так і в нашій країні зокрема. За даними Всеукраїнського дослідження*, в Україні 34% жінок зазнають домашнього насильства особисто або знають про випадки насилля у своєму оточенні.

Статистика захворюваності на рак молочної залози ще жахливіша — кожна сьома українка стикається з цією хворобою. У кожної четвертої жінки хворобу виявляють на стадії, коли шанси на виживання мінімальні. Головна проблема, чому в українок захворювання діагностують переважно на пізніх стадіях, — нехтування щорічним візитом до мамолога задля перевіряння молочних залоз.

Лише чверть жінок в Україні відвідують мамолога чи проходять мамографію щороку, інші 37% роблять це зрідка. І прикра цифра — 38% українок за все своє життя жодного разу не відвідують мамолога!

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Саме тому Avon розпочинає продаж благодійних брошок, щоб запобігти раку молочної залози в жінок і допомогти постраждалим від гендерного насильства. 100% прибутку від продажу буде спрямовано на втілення в життя благодійних проєктів компанії: придбання в межах Місії проти раку молочної залози 20-ї одиниці мамографічного обладнання, яке є золотим стандартом у всьому світі для виявлення хвороби на початкових стадіях; і надання притулку жінкам, що зазнали гендерного насильства. Ініціатива розпочнеться у квітні та триватиме до кінця року.

«У всьому світі жінки стикаються з багатьма проблемами, але є такі, що безпосередньо загрожують їхньому життю. Серед них — домашнє насильство і рак молочної залози. Боротьба з цими проблемами для Avon і в світі, і в нашій країні — першочергові завдання.

За всі роки поширення й розвитку в Україні Місій проти раку молочної залози і домашнього насильства ми придбали для державних медзакладів 19 одиниць мамографічного обладнання, підтримували гарячу лінію для потерпілих від насильства, на яку лише впродовж 2020 року звернулися 9855 жінок, і передали речі для забезпечення їхніх потреб на суму 10 мільйонів гривень. Все це вдалося тільки завдяки підтримці доброчинних ініціатив Avon з боку наших клієнтів, партнерів і представників. Я закликаю українок прилучитися до ініціативи й урятувати життя жінок в Україні! Прикрасьмо цю весну добрими справами, символами яких є брошки. Адже благодійність пасує до всього!» — прокоментувала Єлизавета Коробченко, генеральна директорка Avon в Україні та Грузії.

Підтримати ініціативу й придбати благодійні брошки можна вже з 1 квітня на сайті my.avon.ua та в каталозі.

Раніше компанія Avon провела продаж благодійної помади, щоб допомогти жінкам, які постраждали від домашнього насильства.

Теги: благодійністьздоров'ясоціальна відповідальністьсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.