Не мовчи! Avon розпочала благодійну ініціативу на підтримку жінок, що постраждали від домашнього насилля

Компанія AVON започаткувала в Україні ініціативу «Не мовчи». Мета ініціативи — допомогти жінкам, які потерпають від домашнього насильства. За даними всеукраїнського дослідження*, в Україні 34% жінок стикаються з домашнім насиллям особисто або знають про випадки насильства у своєму оточенні.

Жертв — 34%

Водночас дослідження UNFPA Ukraine виявило: 17% громадян вважають, що заради збереження сім’ї жінка має терпіти насильство з боку чоловіка, а кожен четвертий українець (25%) стверджує, що фізичне насилля чоловіка проти жінки можна виправдати*.

Проблема насильства над жінками лише поглиблюється в умовах карантинних обмежень: згідно зі статистикою Національної поліції тільки в першому півріччі 2020 року кількість дзвінків на гарячу лінію з питань насилля зросла на 101 тис., порівнюючи з попереднім роком.

Помада на захист

Саме тому Avon започатковуєнову ініціативу «Не мовчи» й розпочинає продаж благодійної помади, щоб допомогти жінкам, які постраждали від домашнього насильства. 100% прибутку від продажу будуть спрямовані на надання психологічної підтримки й прихистку потерпілим жінкам. Назва ініціативи «Не мовчи» слугує також закликом до жінок не замовчувати проблему насильства в сім’ї, а звертатися по допомогу. Ініціатива триватиме лише впродовж березня.

Не мовчи – ініціатива Avon

В Україні Avon опікується проблемою насильства над жінками з 2009 року. 2019 року компанія розпочала співпрацю з UNFPA Ukraine (Фонд ООН у галузі народонаселення), щоб спільно боротися з домашнім насиллям і допомагати потерпілим. В Україні жінки, які потерпають від домашнього насильства, найчастіше зіштовхуються з двома проблемами: не знають, куди звертатися по допомогу, або не можуть скористатися послугами служб, які надають підтримку постраждалим, через їхню завантаженість і нестачу ресурсів. Тому пріоритетні напрями партнерства Avon і UNFPA Ukraine — поширення інформації про послуги, якими потерпілі жінки можуть скористатися, надання матеріальної допомоги й збір коштів для UNFPA Ukraine через продаж благодійної продукції Avon.

Так, у межах партнерства в листопаді 2019 року компанія Avon передала в розпорядження Фонду ООН у галузі народонаселення благодійну матеріальну допомогу — 77 тисяч одиниць продукції на суму понад 10 мільйонів гривень. Цю продукцію — одяг, взуття, аксесуари — UNFPA Ukraine розподілив і передав у притулки 62 населених пунктів, де перебувають тисячі жінок, які постраждали від домашнього насилля.

Сміливий червоний

«Українки — це жінки великої сили й духу. За роки своєї кар’єри в Avon я не раз пересвідчувалася в цьому, спостерігаючи, як жінки, що втратили віру в себе чи потрапили в скруту, попри все, ставали успішними, здійснювали свої мрії. Проте в ситуації, коли жінка стає жертвою домашнього насилля, їй потрібна допомога зі сторони. Тому я закликаю жінок підтримувати одна одну: купувати помаду, щоб разом зібрати більше коштів. Символ ініціативи — помада кольору „сміливий червоний“. І це не просто так. Макіяж допомагає українкам почуватися впевненіше, а це означає не боятися змін, вірити у свої сили й змінювати своє життя на краще», — прокоментувала Єлизавета Коробченко, генеральна директорка Avon в Україні та Грузії.

Акція «Не мовчи» триватиме лише з 1 до 31 березня включно. Придбати лімітовану помаду можна через представника або на сайті.

#Watchmenow #осьякяпідтримую


* За даними дослідження «Сучасна українка», проведеного на замовлення ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн», за участю 1000 жінок віком 18—65 років у містах України з населенням 50+ тис., окрім АР Крим і району проведення ООС, липень 2020 р.

** За даними дослідження «Ставлення громадян до гендерно зумовленого та домашнього насильства», проведеного на замовлення UNFPA Ukraine, за участю 1000 респондентів віком від 16 років, які проживають по всій Україні, окрім АР Крим і району проведення ООС, березень 2019 р., лютий 2020 р.


Читайте такж: Британська художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жертв домашнього насильства. Таким чином вона вшанувала пам’ять жінок, убитих їхніми колишніми чи нинішніми партнерами. Вона малює кожну жінку лише по одній хвилині за кожен рік, який ця жінка прожила.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Don’t Just Share, Care! До Дня Землі Ренді Цукерберг закликає перейти від лайків до реальних справ

Бренд SodaStream, провідний виробник газованих напоїв у США, розпочав свою кампанію до Дня Землі 2021 під слоганом Don’t Just Share, ...

Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів

Онлайн-сервіс Uklon створив лімітовану колекцію апсайклінг-сумок REBORD з вінілових банерів. Таким чином у компанії прагнуть звернути увагу колег по ринку ...

Бути інфлюенсером чи не бути: тепер кожен може дізнатися свої блогерські шанси з Myscore

Тепер кожен може дізнатися, наскільки він впливовий в своїх соціальних мережах. Скорингова платформа Myscore допомагає оцінити шанси будь-якої людини стати ...

Ролик «Ісус знищує коронавірус» розбурхав соціальні мережі

У мережі активно обговорюють вірусний ролик «Ісус знищує коронавірус». За сюжетом, величезне чудовисько з диявольськими рогами у вигляді COVID-19 безстрашно ...

Google підготував дудл до Дня Землі

Сьогодні Google разом з усім світом святкує День Землі новим дудлом. Цього року дудл до Дня Землі присвячений масовому висадженню ...

Сам собі утилізатор: австралійський дизайнер пропонує робити татуювання з пластику

Дизайнер і створив машинку, яка робить татуювання з пластику, і запропонував уявити майбутнє, де люди мусять переробляти пластик всередині власних тіл.