Американские ученые создали неубиваемый блокировщик рекламы

Этот блокировщик как  утверждается, будет неуязвим для сайтов, пытающихся скрыть рекламу.

 Сейчас ресурсы имеют возможность ее замаскировать, поскольку нынешние блокировщики анализируют код. Разработанный американскими учеными инструмент анализирует контент. В частности, размер блока, графику и наличие таких меток, как Sponsored. Новинка не скрывает рекламу, а отмечает ее соответствующей пометкой.

Perceptual Ad Blocker протестировали полсотни ресурсов, которые борются с блокировщиками рекламы, включая Facebook. Блокировщик смог определить рекламный контент на всех из них.

Perceptual Ad Blocker доступен в качестве расширения для браузера Chrome.


Подробнее: https://adindex.ru/news/digital/2017/04/17/159263.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

Як показують результати січневого соціологічного опитування* компанії Research & Branding Group, на початку 2021 року половина українців (51%) в якості ...

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...