Українська Біржа Благодійності запустила платформу dobro.ua. Digital-агенція Postmen зробила редизайн та оновила бренд найбільшої благодійної online-платформи України. Окрім нової назви, фірмового стилю та логотипу, відбулися і більш глибокі зміни.
Українська Біржа Благодійності — це міжнародний благодійний фонд, який запустив та підтримує роботу першої та найбільшої в Україні фандрайзингової платформи, що залучає кошти на різноманітні благодійні, соціальні проєкти.
ubb.org.ua стала dobro.ua з новим неймінгом, логотипом та дизайном сайту. Все для того, щоб мотивувати українців приєднуватися до благодійних ініціатив та підтримувати лише перевірені фонди та організації.
Новий слоган проєкту звучить: світ, де кожен робить добро. В сучасному житті трапляються проблеми, біди, хвороби і невдачі, але на противагу цьому існують дива, небайдужість, щирість та добро, яке завжди перемагає.
Відтепер кожен користувач може запустити власний збір коштів на будь-який з існуючих проєктів та фактично має персоніфікований «благодійний фонд у кишені». Додатково запустилася низка інноваційних сервісів, які допоможуть покращити взаємодію учасників процесу: благодійних організацій, бізнесу, донорів та отримувачів допомоги. На сайті 24/7 можна відслідковувати хід збору коштів на соціальні проєкти у різних сферах життя: від медицини до підтримки ініціатив місцевих громад.
Символом нового логотипу стало динамічне кольорове коло, яке асоціюється з доброю дією кожної людини. В айдентику команда Postmen заклала палітру кольорів, що символізують напрямки діяльності Біржі Благодійності, а також добрі вчинки, які розфарбовують наш складний світ та роблять життя кращим. Кругла форма якнайкраще візуалізувала місію бренду — формування проактивного, сильного українського суспільства.
Нещодавно креативники із агенції TABASCO розробили креатив для компанії 4ocean, що бореться з пластиком у океані.
А ще пропонуємо вам подивитись на креативні колаборації агенцій, брендів та НПО з різноманітними прийомами привернення уваги до соціальних проблем: сторітеллінг, акції, соціальні ролики тощо. Ці соціальні кампанії свого часу перемагали на фестивалі креативності Cannes Lions.