Агенція Postmen зробила ребрендинг dobro.ua — платформи Української Біржі Благодійності

Українська Біржа Благодійності запустила платформу dobro.ua. Digital-агенція Postmen зробила редизайн та оновила бренд найбільшої благодійної online-платформи України. Окрім нової назви, фірмового стилю та логотипу, відбулися і більш глибокі зміни.

Українська Біржа Благодійності — це міжнародний благодійний фонд, який запустив та підтримує роботу першої та найбільшої в Україні фандрайзингової платформи, що залучає кошти на різноманітні благодійні, соціальні проєкти.

Агенція Postmen зробила ребрендинг dobro.ua — платформи Української Біржі Благодійності

ubb.org.ua стала dobro.ua з новим неймінгом, логотипом та дизайном сайту. Все для того, щоб мотивувати українців приєднуватися до благодійних ініціатив та підтримувати лише перевірені фонди та організації.

ubb.org.ua стала dobro.ua з новим неймінгом, логотипом та дизайном сайту

Новий слоган проєкту звучить: світ, де кожен робить добро. В сучасному житті трапляються проблеми, біди, хвороби і невдачі, але на противагу цьому існують дива, небайдужість, щирість та добро, яке завжди перемагає.

 

Відтепер кожен користувач може запустити власний збір коштів на будь-який з існуючих проєктів та фактично має персоніфікований «благодійний фонд у кишені». Додатково запустилася низка інноваційних сервісів, які допоможуть покращити взаємодію учасників процесу: благодійних організацій, бізнесу, донорів та отримувачів допомоги. На сайті 24/7 можна відслідковувати хід збору коштів на соціальні проєкти у різних сферах життя: від медицини до підтримки ініціатив місцевих громад.

Символом нового логотипу стало динамічне кольорове коло, яке асоціюється з доброю дією кожної людини. В айдентику команда Postmen заклала палітру кольорів, що символізують напрямки діяльності Біржі Благодійності, а також добрі вчинки, які розфарбовують наш складний світ та роблять життя кращим. Кругла форма якнайкраще візуалізувала місію бренду — формування проактивного, сильного українського суспільства.


Нещодавно креативники із агенції TABASCO розробили креатив для компанії 4ocean, що бореться з пластиком у океані.

А ще пропонуємо вам подивитись на креативні колаборації агенцій, брендів та НПО з різноманітними прийомами привернення уваги до соціальних проблем: сторітеллінг, акції, соціальні ролики тощо. Ці соціальні кампанії свого часу перемагали на фестивалі креативності Cannes Lions.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.