TABASCO зробило креатив для компанії 4ocean, що бореться з пластиком у океані

Мета креативу для 4ocean — звернути увагу на наслідки Covid-19 для екології.

Постер для 4ocean розробили креативники TABASCO — арт-директор Артем Гусєв та копірайтер Сергій Артеменко.

Слоган креативу «Marine life can’t see the difference».

ocean pandemic 3 - TABASCO зробило креатив для компанії 4ocean, що бореться з пластиком у океані

Артем Гусєв, арт-директор TABASCO: «Сортуючи сміття вдома, я не помітив, як у мене з’явився окремий, великий пакет із використаними захисними масками та рукавичками. Так сформувався інсайт, що під час глобальної пандемії засоби індивідуального захисту — це новий, великий шар сміття, з яким треба щось робити, так як епідемія закінчиться, а наслідки залишаться. Тому ми з Сергієм вирішили звернути увагу: захищаючи себе, ми забуваємо про захист навколишнього середовища. І показати: для морських жителів “немає різниці”, яке сміття потрапляє в їхню домівку. Так з’явилася medical trash jellyfish, яку разом с міжнародною організацією по очищенню океанів 4ocean ми запустили в соціальних медіа, щоб привернути увагу до проблеми».

photo5314552314452881171 - TABASCO зробило креатив для компанії 4ocean, що бореться з пластиком у океані

Екоорганізація 4ocean існує з 2017 року — вона працює у США, на Балі та Гаїті. 4ocean продає прикраси, посуд та одяг із зібраного пластику, а за кожен проданий браслет прибирає півкілограма сміття з океану та узбережжя.

Braslety zi smittia - TABASCO зробило креатив для компанії 4ocean, що бореться з пластиком у океані

Постер можна знайти у Instagram TABASCO: сторіз та Highlights «Соціальне».


Читайте також:

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані.

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах.

Українська співачка Руслана та бренд-менеджер AIR Creators Ecosystem Юрій Дивисенко розказали про деталі кампанії «Карпати. Місце Сили»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Під стінами Верховної Ради встановили мистецьку інсталяцію «Йдеш у політику не одна»

Під Верховною Радою встановили лабіринт, який відтворює шлях жінок у політику. Подія відбулась у рамках запуску кампанії з підтримки гендерної ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Ukrainian Young Book Design Awards-2020 оголосив переможців

У 2019 році видавництво «Основи» разом зі студією L / Y (колишня Hooga.design) започаткували міжнародний конкурс книжкового дизайну Ukrainian Young Book Design Awards. Цього ...

House of Europe представляє 5 нових грантів для українських креативних бізнесів та організацій

House of Europe — програма ЄС, що пропонує можливості для творчості та професійного обміну, — представляє 5 нових грантів для ...

Стартував проєкт «Екземпляри XX», присвячений літературно-мистецьким часописам минулого століття

Проєкт «Екземпляри XX. Літературно-мистецька періодика XX століття» спрямований на вивчення знакових періодичних видань про літературу і мистецтво XX століття, які ...