TABASCO зробило креатив для компанії 4ocean, що бореться з пластиком у океані

Мета креативу для 4ocean — звернути увагу на наслідки Covid-19 для екології.

Постер для 4ocean розробили креативники TABASCO — арт-директор Артем Гусєв та копірайтер Сергій Артеменко.

Слоган креативу «Marine life can’t see the difference».

TABASCO зробило креатив для компанії 4ocean, що бореться з пластиком у океані

Артем Гусєв, арт-директор TABASCO: «Сортуючи сміття вдома, я не помітив, як у мене з’явився окремий, великий пакет із використаними захисними масками та рукавичками. Так сформувався інсайт, що під час глобальної пандемії засоби індивідуального захисту — це новий, великий шар сміття, з яким треба щось робити, так як епідемія закінчиться, а наслідки залишаться. Тому ми з Сергієм вирішили звернути увагу: захищаючи себе, ми забуваємо про захист навколишнього середовища. І показати: для морських жителів “немає різниці”, яке сміття потрапляє в їхню домівку. Так з’явилася medical trash jellyfish, яку разом с міжнародною організацією по очищенню океанів 4ocean ми запустили в соціальних медіа, щоб привернути увагу до проблеми».

Екоорганізація 4ocean існує з 2017 року — вона працює у США, на Балі та Гаїті. 4ocean продає прикраси, посуд та одяг із зібраного пластику, а за кожен проданий браслет прибирає півкілограма сміття з океану та узбережжя.

Постер можна знайти у Instagram TABASCO: сторіз та Highlights «Соціальне».


Читайте також:

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані.

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах.

Українська співачка Руслана та бренд-менеджер AIR Creators Ecosystem Юрій Дивисенко розказали про деталі кампанії «Карпати. Місце Сили»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Nebo ideas agency и магия кофе «Чорна Карта»

Nebo ideas agency выпустило новый магический ролик для бренда «Чорна Карта». В нем креативщики решили показать историю одного дворика итальянского ...

Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020

Ці три екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 скористалися нагодою привернути увагу до пластикового забруднення, вуглецевих викидів та вимирання диких тварин.

Microsoft патентує технологію для оцінки продуктивності робочих нарад

Meeting Insight Computing System розрахована на те, щоб спостерігати за людьми в ході наради, а потім дати поради щодо шляхів її вдосконалення.

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...