4 кращі пародії на рекламні ролики про пандемію

Креатор YouTube Шон Хейні зробив мініфільм, зібраний з «пандемічних» рекламних роликів від Apple до Uber, висміявши всі їхні типові кліше. Тут і сумна фортепіанна музика, яка під кінець відео пришвидшується, і стандартні мовні звороти («невизначені» чи «безпрецедентні» часи, «тут для вас» і «разом») і водночас не дуже тонке нагадування про спадщину бренду. Це відео вразило багатьох. Після такої пародії на рекламні ролики про пандемію присоромлені бренди були вимушені переглянути свій підхід до створення подібних відео.

Хейні не поодинокий в своїх глузуваннях. Копірайтерка з Нью-Йорку Саманта Гелосо також зробила пародійний ролик «Ей, це ми, бренди!». Ролик висміює цинічний погляд на всюдисущий монтаж. Фільм складений з кадрів порожніх полиць та зображення медичних працівників у сльозах, все це супроводжується похмурою музикию і в цілому демонструє, як бренди намагаються нажитися на пандемії. Можливо, трохи жорстко по відношенню до галузі, але, мабуть, не один маркетолог потай визнав правдивість цього ролику.

Творча студія Caveat, що базується в Санта-Моніці, у своїй пародії на рекламні ролики про пандемію була більш різка. Головний меседж їхнього ролику: сьогодні життя — суцільне лайно і реклама насправді нездатна покращити його. Застосовуючи стиль маркетингових повідомлень про коронавірус з кадрами порожніх лавок і вулиць у парках, розставленими логотипами та гірко-солодкими акордами фортепіано, ролик закликає бренди припинити витрачати свої гроші на таке лайнотворення, а замість цього передавати їх малому бізнесу.

У своїй пародії під назвою In Memoriam креативний бутик Gify Tube та комік Дін Едвардс попрощалися з фразами, які «вбив» COVID-19: від «у вас міцне рукостискання» до «звичайно, ви можете позичити трохи туалетного паперу» та «Горілка і тонік на сніданок? Ні, дякую». Це смішно, але може також викликати сльози на ваших очах.

Джерело


А для натхнення і підтримки святкового настрою пропонуємо вам переглянути добірку 31+7: зарубіжні та вітчизняні різдвяні кампанії 2020 року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...