19-ий КМФР – чудове місце для зустрічі літа

31 травня – 1 червня відбудеться один із провідних фестивалей країни – 19-ий Київський Міжнародний Фестиваль Реклами. Окрім основних заходів фестивалю, що включають у себе конференцію Best Marketing Practices та Церемонію нагородження переможців конкурсної програми 2018, фестиваль подарує учасникам ряд неочікуваних, насичених та важливих подій.

Ні для кого не секрет, що КМФР за свої дев’ятнадцять років існування виборов звання головної рекламно-креативної тусовки країни. Цей феномен можна пояснити чималою кількістю причин:

  • Фестиваль збирає найбільш креативні рекламні кейси, створені за рік, та дає можливість агентствам подати свої роботи на оцінку міжнародним експертам рекламної індустрії.
  • Зараз всі люди зайняті. Особисті зустрічі стають все ціннішими і рідшими. КМФР – це привід зустрітись давнім знайомим, а також завести нові корисні знайомства.
  • КМФР – це неформальне спілкування між найбільш впливовими креаторами України та зарубіжними гостями.
  • Це платформа для комунікації між лідерами думок на конференції Best Marketing Practices, де практики діляться своїм досвідом, успіхами та фейлами.
  • КМФР – це нестримні вечірки, часу у колі однодумців та заряд емоціями на цілий рік.

Окрім фану, КМФР включає в себе пул важливих безпосередньо для агентств заходів. Наприклад, нагородження рекламістів за вагомий внесок у рекламну індустрію України «Слід у рекламі», нагородження найбільш креативних агентств України по закінченню сезону 2017/2018, а також стає традицією з минулого року – щорічне нагородження тих, хто пліч-о-пліч, йшов разом з Коаліцією понад 10 років, робив внески у розвиток українського ринку рекламно-маркетингових комунікацій.

Минулого року відзнакою 10 років з ВРК були нагороджені BigBoard, Hearst Shkulev Ukraine, B4B, Carat Ukraine, DIALLA Communications, Edipresse Ukraine, Geometry Global Ukraine, Havas Kyiv, Havas Ukraine, Hoshva DGTL, Leo Burnett Ukraine, Linea 12/ЕТС, Mediavest Ukraine, MEX Advertising, MullenLowe Adventa, Octagon Outdoor, Ogilvy & Mather Ukraine, OMD Media Direction Ukraine, Optimum Media OMD, OSD Group, PROVID, Saatchi & Saatchi Ukraine, Scholz&Friends Kyiv, Serviceplan Ukraine, Starcom Ukraine, Talan Communications, TMA Ukraine, Visage DDB та World Web Studio.

Цього року почесними володарями відзнаки стануть Pleon Talan, R.A.M., Tabasco, Target Media Group Ukraine та ThinkMcCann.

Агентства отримають свої відзнаки 1 червня, у рамках Церемонії нагородження переможців 19-ого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, що відбудеться у Києві на ВДНГ (Національний комплекс «Експоцентр України», павільйон №3, за адресою просп. Академіка Глушкова, 1).

Запрошуємо усіх зацікавлених у рекламній індустрії долучатися до Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2018! Адже оргкомітет має чимало приємних сюрпризів, проте не будемо розкривати одразу всі активності, аби втримати інтригу.

У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Підгорська, [email protected] – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...