В США художники отримають фінансову підтримку, щоб продовжувати творити під час пандемії

В США деякі міста запроваджують пілотну програму фінансової підтримки художників в умовах пандемії. Таким чином чиновники хочуть допомогти художникам, щоб вони могли зосередитися на творчості та не шукати підробітків.

The New York Times повідомляє, що в Сан-Франциско (Каліфорнія) художники зможуть отримувати щомісячну стипендію протягом шести місяців. Їм виплачуватимуть гарантований щомісячний дохід у розмірі 1000 доларів. На програму можуть претендувати 130 людей.

В іншому американському штаті, в Міннесоті, подібний експеримент уже проводиться. В місті Сент-Пол фінансову допомогу розміром у 500 доларів отримають 25 художників протягом 18 місяців. Там це відбувається завдяки спільним зусиллям місцевої влади та некомерційної організації.

Запроваджуючи подібні програми підтримки митців, місцева влада в США намагається подолати економічні наслідки пандемії в мистецькій галузі та інших сферах. «Якщо ми допоможемо мистецтву відновитися, мистецтво допоможе відновитися Сан-Франциско», — зазначив мер Сан-Франциско Лондон Брід.

В США художники отримають фінансову підтримку, щоб продовжувати творити під час пандемії

Джерело


Також пропонуємо вам переглянути онлайн-архів пандемічної графіки, заснований молодою британською дизайнеркою Шарлоттою Вокер, який збирає з усього світу характерні оголошення та символіку часів COVID-19.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...