Архів пандемічної графіки зберігає для історії нашу нинішню реальність

Новий онлайн-архів пандемічної графіки, заснований молодою британською дизайнеркою Шарлоттою Вокер, збирає з усього світу характерні оголошення та символіку часів COVID-19.

Разом із масками та станціями з дезінфектантами одним із найпомітніших елементів нашої «нової норми» стали численні знаки-вказівники з типовими для часів пандемії посланнями, які ми звикли бачити щодня.

Оголошення та вказівники напрямку на будинках та в публічних місцях набули нового значення, оскільки найрізноманітніші компанії в наш час мусять попереджати про правила безпеки та нагадувати про соціальне дистанціювання.

Архів пандемічної графіки – одна з тих ініціатив, які зараз виникають у відповідь на нові реалії. Недарма ж і відомі культурні заклади теж поспішають додати до своїх колекції об’єкти, пов’язані з пандемією.

Під час першого локдауну у Великобританії Шарлотта Вокер, нещодавня випускниця Ліверпульського університету Джона Мура, почала фотографувати нові знаки на підлозі. Це її захоплення дало початок повноцінному архіву, коли вона опублікувала свою колекцію і запросила публіку ділитися своїми знахідками.

«З нинішніми обмеженнями щодо подорожей це здалося мені хорошою нагодою звернутися до світової аудиторії, щоб разом створити глобальний візуальний архів нової норми. Цей сайт є водночас і дослідженням, і пам’яткою того часу, в який ми живемо», – пояснила вона.

Організовано архів пандемічної графіки доволі просто, а фіксує він для історії недовговічний візуальний креатив з усього світу.

Коли дизайнером стає кожен

Вокер сподівається, що її архів розвиватиметься весь той час, що триватиме пандемія, доки маски та соціальне дистанціювання лишатимуться частиною нашого повсякдення.

«Неабияка креативність підприємств, які прагнуть продовжувати свою роботу і убезпечити своїх клієнтів в процесі, є прекрасним доказом того, що насправді кожен з нас – графічний дизайнер, – стверджує Вокер. – Коронавірусні знаки часто лишають поза увагою або сприймають як диктатуру. Але все ж вони стали частиною світової візуальної мови і способом донести нові реалії».

Переглянути Архів пандемічної графіки можна ось тут: twometregraphics.co.uk

Джерело

Українським креативникам певно було б що додати до цього архіву. Особливо зважаючи на те, що трохи гумору зараз нікому не завадить.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Фестиваль американського кіно «Незалежність» відбудеться 13-19 травня

13 травня Фестиваль американського кіно «Незалежність» відкриється у кінотеатрі «Жовтень» і запрошує глядачів на великому екрані подивитись ретельно відібрану добірку американських художніх та документальних фільмів, ...