Україна вперше приєдналась до EMEE — мережі європейських експортних офісів

Українська незалежна музична ініціатива Music Export Ukraine стала членом європейської мережі експортних офісів EMEE (European Music Exporters Exchange) — єдиного об’єднання на континенті, яке працює над зближенням європейських музичних ринків та обміні досвідом.

Саме ця ініціатива минулого року провела велике дослідження музичного сектору у 24-х європейських країнах, виступає консультаційним органом міжнародних державних інституцій щодо стратегій розвитку сектору та дає вихід на міжнародні ринки тисячам локальних артистів.

ЕМЕЕ об’єднує як усталені музичні офіси на кшталт французького LE BUREAU EXPORT або нідерландського Buma Kultuur, так і незалежні об’єднання. Music Export Ukraine стала першою організацією з країн Східного партнерства, яка приєдналась до цієї європейської мережі.

Чому важливо бути частиною ЕМЕЕ та що це дає українській музиці?

  • Music Export Ukraine тепер має право голосу у європейській нагороді у сфері музики Music Moves Europe Talent Awards та може номінувати туди українських артистів (переможцями цієї нагороди вже ставали Sigrid, Flohio, 5K HD, Naaz та ін.;
  • мережа може допомогти представляти інтереси українського музичного ринку перед європейськими та міжнародними інституціями в питаннях музичного експорту;
  • українські представники матимуть доступ до передового європейського досвіду, можуть організовувати спільні проєкти з іншими експортними офісами та ініціативами;
  • мати доступ до бази національних та міжнародних контактів в музичній сфері;
  • бути контактним центром для закордонних організацій, які хочуть працювати з українським ринком.

«Ми дуже раді нарешті приєднатись до такої потужної мережі, оскільки очікували на її рішення майже півроку. Щоб прийняти нові організації в мережу, питання виноситься на голосування. Потенційних членів має порекомендувати хтось із нинішніх учасників. Тому ми дуже раді, що за декілька років маємо хороше портфоліо спільних проєктів з іншими експортними офісами й вони настільки високо оцінили наш потенціал для роботи», — розказують співзасновниці Music Export Ukraine Алена Дмуховська та Дарця Тарковська.

Україна вперше приєдналась до мережі європейських експортних офісів EMEE

Читайте також:

Якою не повинна бути музика до рекламного ролика — у колонці Джонатана Паркса, засновника та виконавчого продюсера ALIBI Music Library.

Також нагадуємо, що нещодавно в Україні презентували перший у світі інтерактивний онлайн Музей Прийняття ЛГБТ-людей.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...